Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13163
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Курепін, Вячеслав Миколайович | - |
dc.contributor.author | Kurepin, Vyacheslav | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-18T06:45:03Z | - |
dc.date.available | 2023-04-18T06:45:03Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Безпека життєдіяльності та основи охорони праці : метод. реком. до виконання індивідуальних завдань самопідготовки здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОПП "Готельно-ресторанна справа" спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» денної та заочної форми здобуття вищої освіти / уклад. В. М. Курепін. Миколаїв : МНАУ, 2023. 45 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13163 | - |
dc.description.abstract | Для забезпечення високого рівня якості освіти методика викладання повинна бути направлена не лише на дослідження теоретико-методичних аспектів, а і на готовність молодого фахівця до реалізації знань на практиці. Вагому роль у підготовці молодих фахівців відіграють заклади вищої освіти. Під час навчання молодий фахівець повинен отримати не лише знання, вміння й компетенції, а і практичний досвід. Підходи до навчання й отримання вищої освіти не повинні бути обмежені знаходженням здобувачів вищої освіти в аудиторії. Як відомо, найкраще вчиться людина, якщо її роль активна, коли може бути проявлена ініціатива у вирішенні поставленого завдання, коли розкриваються особистісні якості людини. | uk_UA |
dc.description.abstract | To ensure a high level of education quality, the teaching method should be directed not only to the study of theoretical and methodological aspects, but also to the readiness of a young specialist to implement knowledge in practice. Institutions of higher education play an important role in the training of young specialists. During training, a young specialist must acquire not only knowledge, skills and competences, but also practical experience. Approaches to learning and obtaining higher education should not be limited to finding higher education seekers in the classroom. As you know, a person learns best if his role is active, when initiative can be shown in solving the task, when personal qualities of a person are revealed. | - |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | індивідуальні завдання | uk_UA |
dc.subject | самопідготовка | uk_UA |
dc.subject | методичні вказівки | uk_UA |
dc.subject | Life safety | uk_UA |
dc.subject | the basics of labor protection | uk_UA |
dc.subject | individual tasks | uk_UA |
dc.subject | self-training | uk_UA |
dc.subject | methodical instructions | uk_UA |
dc.title | Безпека життєдіяльності та основи охорони праці | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Методичні рекомендації (Інженерно-енергетичний факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
bezpeka-zhittyediyalnosti-ta-osnovi-ohoroni-praci-241-bakalavr.pdf | 408,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.