Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13163
Title: | Безпека життєдіяльності та основи охорони праці |
Authors: | Курепін, Вячеслав Миколайович Kurepin, Vyacheslav |
Keywords: | індивідуальні завдання самопідготовка методичні вказівки Life safety the basics of labor protection individual tasks self-training methodical instructions |
Issue Date: | 2023 |
Citation: | Безпека життєдіяльності та основи охорони праці : метод. реком. до виконання індивідуальних завдань самопідготовки здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОПП "Готельно-ресторанна справа" спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» денної та заочної форми здобуття вищої освіти / уклад. В. М. Курепін. Миколаїв : МНАУ, 2023. 45 с. |
Abstract: | Для забезпечення високого рівня якості освіти методика викладання повинна бути направлена не лише на дослідження теоретико-методичних аспектів, а і на готовність молодого фахівця до реалізації знань на практиці. Вагому роль у підготовці молодих фахівців відіграють заклади вищої освіти. Під час навчання молодий фахівець повинен отримати не лише знання, вміння й компетенції, а і практичний досвід. Підходи до навчання й отримання вищої освіти не повинні бути обмежені знаходженням здобувачів вищої освіти в аудиторії. Як відомо, найкраще вчиться людина, якщо її роль активна, коли може бути проявлена ініціатива у вирішенні поставленого завдання, коли розкриваються особистісні якості людини. To ensure a high level of education quality, the teaching method should be directed not only to the study of theoretical and methodological aspects, but also to the readiness of a young specialist to implement knowledge in practice. Institutions of higher education play an important role in the training of young specialists. During training, a young specialist must acquire not only knowledge, skills and competences, but also practical experience. Approaches to learning and obtaining higher education should not be limited to finding higher education seekers in the classroom. As you know, a person learns best if his role is active, when initiative can be shown in solving the task, when personal qualities of a person are revealed. |
URI: | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13163 |
Appears in Collections: | Методичні рекомендації (Інженерно-енергетичний факультет) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
bezpeka-zhittyediyalnosti-ta-osnovi-ohoroni-praci-241-bakalavr.pdf | 408,33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.