Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13217
Title: Економіка вражень: теоретичний аспект
Other Titles: Economics of impacts: theoretical aspect
Authors: Ключник, Альона Володимирівна, науковий керівник
Klyuchnik, Alena, scientific director
Лівандовська, О. А.
Livandovska, O.
Keywords: економіка
економіка вражень
підприємство
economy
economy of impressions
enterprise
Issue Date: 2018
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Лівандовська О. А. Економіка вражень: теоретичний аспект // Молодь, наука, бізнес : матеріали Всеукр. інтер.-конф. здоб.вищ.освіти і мол.учених, 2-3 жовтня 2018 р., м. Миколаїв. Миколаїв : МНАУ, 2018. С. 144-145.
Abstract: Розкрито сутність поняття «економіка вражень». Обґрунтовано, що основу економіки вражень становлять почуття та переживання людини, які в подальшому стають центральними в економічній діяльності підприємства.
The article describes the essence of the concept of "economy of impressions". It is substantiated that the basis of the economy of impressions is the feelings and experiences of a person who in the future become central to the economic activity of the enterprise.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13217
Appears in Collections:Молодь, наука, бізнес - 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
144-145.pdf314,38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.