Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13309
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБацуровська, Ілона Вікторівна-
dc.contributor.authorBatcurovskaya, Ilona-
dc.date.accessioned2023-04-27T11:16:39Z-
dc.date.available2023-04-27T11:16:39Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationBatcurovskaya I. Ways to Integrate European Massive Open Online Courses in Ukraine’s University Education // Освітологічний дискурс. - 2017. - № 3-4 (18-19). - С. 323-337.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13309-
dc.description.abstractEducational online courses are gaining increasing popularity. Education is one of the few areas where age and preservation of traditions are benefits. Unlike the modern offline education, this study is caused by personal motivation and desire to gain the necessary knowledge. In world practice, a concept of massive open online courses appeared long time ago. The paper provides an analytical review of ways of implementing European massive open online courses in university education of Ukraine and their capabilities. Higher education needs urgent restructuring. Massive open online courses can help students combine their acquisition effectiveness and ease of scalability.uk_UA
dc.description.abstract--
dc.description.abstractОсвітні онлайн-курси набирають все більшої популярності. Освіта є однією з небагатьох областей, де вік і збереження традицій є перевагами. На відміну від сучасної автономної освіти це дослідження викликано особистою мотивацією і бажанням отримати необхідні знання. У світовій практиці концепція масових відкритих онлайн-курсів з'явилася давно. У статті представлено аналітичний огляд способів впровадження європейських масових відкритих онлайн-курсів в університетську освіту України та їх можливості. Вища освіта потребує термінової реструктуризації. Масові відкриті онлайн-курси можуть допомогти студентам підвищити ефективність підготовки використовуючи простоту і масштабність таких курсів. Метою даної статті є аналітичний огляд шляхів впровадження європейських масових відкритих онлайнових курсів в університетську освіту України. Створені курси містять інтерв'ю з викладачами, провідні заняття, тематичні дискусійні форуми, тощо. Використання масових відкритих онлайн-курсів може забезпечити підготовку масштабнішої аудиторії, ніж традиційні заняття в кабінетах. Масові відкриті онлайн-курси дають змогу викладачам та студентам розвивати навички, знання та мислення, необхідні для участі у складних та змінних реальних ситуаціях. Відкритий процес навчання є важливим аспектом відкритості в рамках всієї освітньої сфери. Це особливо корисно для професійного середовища фахівців, коли в курсах присутні відвідувачі з різними навичками та потребами.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjecteducational sphereuk_UA
dc.subjectmassive open online coursesuk_UA
dc.subjectplatformsuk_UA
dc.subjectuniversity educationuk_UA
dc.subjectinformationuk_UA
dc.subjectinformation-and-communication technologyuk_UA
dc.subjecttechnologyuk_UA
dc.subjectмасові відкриті онлайн-курсиuk_UA
dc.subjectосвітня сфераuk_UA
dc.subjectплатформиuk_UA
dc.subjectуніверситетська освітаuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectтехнологіяuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.titleWays to Integrate European Massive Open Online Courses in Ukraine’s University Educationuk_UA
dc.title.alternativeСпособи інтеграції європейського масового відкритого онлайн-курсу в університетську освіту в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bashurovska-7.pdf992,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.