Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13309
Title: Ways to Integrate European Massive Open Online Courses in Ukraine’s University Education
Other Titles: Способи інтеграції європейського масового відкритого онлайн-курсу в університетську освіту в Україні
Authors: Бацуровська, Ілона Вікторівна
Batcurovskaya, Ilona
Keywords: educational sphere
massive open online courses
platforms
university education
information
information-and-communication technology
technology
масові відкриті онлайн-курси
освітня сфера
платформи
університетська освіта
інформація
технологія
інформаційно-комунікаційні технології
Issue Date: 2017
Citation: Batcurovskaya I. Ways to Integrate European Massive Open Online Courses in Ukraine’s University Education // Освітологічний дискурс. - 2017. - № 3-4 (18-19). - С. 323-337.
Abstract: Educational online courses are gaining increasing popularity. Education is one of the few areas where age and preservation of traditions are benefits. Unlike the modern offline education, this study is caused by personal motivation and desire to gain the necessary knowledge. In world practice, a concept of massive open online courses appeared long time ago. The paper provides an analytical review of ways of implementing European massive open online courses in university education of Ukraine and their capabilities. Higher education needs urgent restructuring. Massive open online courses can help students combine their acquisition effectiveness and ease of scalability.
-
Освітні онлайн-курси набирають все більшої популярності. Освіта є однією з небагатьох областей, де вік і збереження традицій є перевагами. На відміну від сучасної автономної освіти це дослідження викликано особистою мотивацією і бажанням отримати необхідні знання. У світовій практиці концепція масових відкритих онлайн-курсів з'явилася давно. У статті представлено аналітичний огляд способів впровадження європейських масових відкритих онлайн-курсів в університетську освіту України та їх можливості. Вища освіта потребує термінової реструктуризації. Масові відкриті онлайн-курси можуть допомогти студентам підвищити ефективність підготовки використовуючи простоту і масштабність таких курсів. Метою даної статті є аналітичний огляд шляхів впровадження європейських масових відкритих онлайнових курсів в університетську освіту України. Створені курси містять інтерв'ю з викладачами, провідні заняття, тематичні дискусійні форуми, тощо. Використання масових відкритих онлайн-курсів може забезпечити підготовку масштабнішої аудиторії, ніж традиційні заняття в кабінетах. Масові відкриті онлайн-курси дають змогу викладачам та студентам розвивати навички, знання та мислення, необхідні для участі у складних та змінних реальних ситуаціях. Відкритий процес навчання є важливим аспектом відкритості в рамках всієї освітньої сфери. Це особливо корисно для професійного середовища фахівців, коли в курсах присутні відвідувачі з різними навичками та потребами.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13309
Appears in Collections:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bashurovska-7.pdf992,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.