Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13314
Назва: | Pedagogical aspects of implementation of massive open distains courser in Ukraine |
Інші назви: | Педагогічні аспекти реалізації масових відкритих дистанційних курсів в Україні |
Автори: | Бацуровська, Ілона Вікторівна Batcurovskaya, Ilona |
Ключові слова: | massive open distance learning courses distance learning forms self-education e-learning learning environment educational activity latest technologies prospect interactivity масові відкриті дистанційні курси дистанційні форми самоосвіта навчальне середовище освітня діяльність новітні технології перспектива інтерактивність |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Batcurovskaya I. Pedagogical aspects of implementation of massive open distains courser in Ukraine // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. 2018. - Вип. 62. - С. 15-19. |
Короткий огляд (реферат): | This paper investigates the features of the implementation, conduct, analysis and implementation of the use of massive open distance learning courses in Ukraine. The article deals with the main advantages and disadvantages of massive open distance learning courses, presents a comparative analysis of national and foreign scholars on the issue of implementation of open distance learning courses. The article outlines the basic course requirements. It contains an analysis of the current state of massive open distance learning courses use in higher educational institutions. The article presents a number of recommendations for the development of national education system towards democratization of higher education. - У цій статті досліджуються особливості реалізації, проведення, аналіз стану та використання масових відкри‑ тих дистанційних курсів в Україні. У статті розглянуто основні переваги та недоліки масових відкритих дистанцій‑ них курсів, представлено порівняльний аналіз напрацювання вітчизняних та закордонних учених щодо впровадження відкритих дистанційних курсів, визначено основні вимоги до дистанційних курсів. Стаття містить аналіз поточного стану використання масових відкритих курсів дистанційного навчання у вищих навчальних закладах. У статті надано низку рекомендацій для розвитку національної системи освіти, що сприяє демократизації вищої освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13314 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bashurovska-11.pdf | 346,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.