Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1335
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСендецька, С. В.-
dc.contributor.authorСендецкая, С. В.-
dc.contributor.authorSendetska, S.-
dc.date.accessioned2015-03-04T11:47:36Z-
dc.date.available2015-03-04T11:47:36Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСендецька С. В. Основні тенденції розвитку ринку маркетингових комунікацій України / С. В. Сендецька // Вісник аграрної науки Причорномор'я. – 2014. - Т. 2, Вип. 4 (80). – С. 53-58.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1335-
dc.description.abstractВ статті досліджено основні тенденції, які склалися на ринку мар- кетингових комунікацій України за минулі сім років. Представлено структуру комунікативного ринку і ринку медійної реклами, їх дина- міку, темпи зростання наданих комунікативних послуг в розрізі різних медіа каналів. Розглянуто перспективи розвитку ринку маркетинго- вих комунікацій України і основні фактори, які їх визначають.ru
dc.description.abstractВ статье исследованы основные тенденции, сложившиеся на рынке маркетинговых коммуникаций Украины за прошедшие семь лет. Представле- на структура коммуникационного рынка и рынка медиарекламы, их динамика, темпы роста предоставленных коммуникационных услуг в разрезе разных ме- диаканалов. Рассмотрены перспективы развития рынка маркетинговых комму- никаций Украины и основные факторы, их определяющие.-
dc.description.abstractThis article researches the main trends that were formed on the market of Ukrainian marketing communications for the last seven years. The structure, dynamics of communication, market of the media advertising and also increasing rate of provided communicating services in view of different media channels are represented in this article. Development trends and their main defi ning factors of the market of Ukrainian marketing communications are considered.-
dc.language.isootherru
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетru
dc.subjectмаркетингова політика комунікаційru
dc.subjectрекламаru
dc.subjectринокru
dc.subjectмедіа носіїru
dc.subjectІнтернет рекламаru
dc.subjectмаркетинговая политика коммуникацийru
dc.subjectрынокru
dc.subjectмедиа носителиru
dc.subjectИнтернет рекламаru
dc.subjectmarketing policy of communicationsru
dc.subjectadvertisingru
dc.subjectmarketru
dc.subjectmediaru
dc.subjectInternet advertisingru
dc.titleОсновні тенденції розвитку ринку маркетингових комунікацій Україниru
dc.titleОсновные тенденции развития рынка маркетинговых коммуникаций Украины.-
dc.titleThe main development trends of the market of Ukrainian marketing communications.-
dc.typeOtherru
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2014. - Вип. 3 (80). - Т. 2.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n79v3r2014t2sendetska.pdf805,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.