Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13361
Назва: | Технологічний підхід у системі підготовки інженерів зі спеціальності «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» |
Інші назви: | Technological approach in the system of training engineers in the specialty “Electric power engineering, Electrical engineering and electromechanics” |
Автори: | Бацуровська, Ілона Вікторівна Batsurovskaya, Ilona |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Бацуровська І. В. Технологічний підхід у системі підготовки інженерів зі спеціальності «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» // Інноваційна педагогіка. 2020. Вип. 29. Т.1. С. 70-74. |
Короткий огляд (реферат): | У статті описано технологічний підхід у системі підготовки інженерів зі спеціальності «електроенергетика, електротехніка та електромеханіка». Визначено, що ключовою ланкою будь-якої технології є детальне визначення кінцевого результату й точне його досягнення. Виокремлено три підходи до визначення поняття «педагогічна технологія»: технологія як часткова методика з досягнення окремо поставленої мети (методи), технологія як педагогічна система загалом і технологія як оптимальна для досягнення заданої мети методика або система, як певний алгоритм. Уточнено, що технологія в педагогіці являє собою системну сукупність і порядок функціонування всіх особистісних, інструментальних і методологічних засобів, використовуваних для досягнення педагогічної мети. На основі аналізу літературних джерел визначено, що технологічний підхід в освітній практиці в системі підготовки інженерів зі спеціальності «електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» може вживатися на трьох ієрархічно супідрядних рівнях. Загальнодидактичний рівень, який характеризує цілісний освітній процес у цьому регіоні, навчальному закладі, на певному щаблі навчання інженерів зі спеціальності «електроенергетика, електротехніка та електромеханіка». Технологічний підхід включає сукупність цілей, змісту, засобів і методів їх навчання, алгоритм діяльності суб’єктів та об’єктів процесу. Методично-дисциплінарний рівень, який уживається як сукупність методів і засобів для реалізації певного змісту підготовки інженерів зі спеціальності «електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» в рамках однієї дисципліни, викладача. Локально-модульний рівень, який включає технологію окремих частин навчально-виховного процесу підготовки майбутніх інженерів зі спеціальності «електроенергетика, електротехніка та електромеханіка», вирішення часткових дидактичних і професійних завдань, до яких належить технологія окремих видів діяльності, формування понять, виховання окремих особистісних якостей, технологія заняття, засвоєння нових знань, технологія повторення й контролю матеріалу, техно- логія самостійної роботи тощо. Розроблену схему технологічної побудови навчального процесу підготовки майбутніх інженерів зі спеціальності «електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» представлена нижче, обґрунтовано структурно-системне уявлення технологічного підходу в системі підготовки інженерів зі спеціальності «електроенергетика, електротехніка та електромеханіка». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13361 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
15.pdf | 231,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.