Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13386
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБацуровська, Ілона Вікторівна-
dc.contributor.authorBatsurovskaya, Ilona-
dc.date.accessioned2023-05-03T12:49:37Z-
dc.date.available2023-05-03T12:49:37Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationБацуровська І. В. Критеріальний підхід до оцінки рівня впливу технологій дистанційного навчання на фахову підготовку майбутніх інженерів в аграрних університетах // Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології. 2013. Вип. 1 (8). С. 228-232.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13386-
dc.description.abstractУ статті розглядається критеріальний підхід до оцінки рівня впливу технологій дистанційного навчання на фахову підготовку майбутніх інженерів в аграрних університетах. Описані основні аспекти правильності вибору критеріїв, критеріальні вимогиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectтехнологія дистанційного навчанняuk_UA
dc.subjectфахова підготовкаuk_UA
dc.subjectкритерійuk_UA
dc.subjectкритеріальний підхідuk_UA
dc.titleКритеріальний підхід до оцінки рівня впливу технологій дистанційного навчання на фахову підготовку майбутніх інженерів в аграрних університетахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2013 Актуальні проблеми.pdf212,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.