Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13386
Назва: | Критеріальний підхід до оцінки рівня впливу технологій дистанційного навчання на фахову підготовку майбутніх інженерів в аграрних університетах |
Автори: | Бацуровська, Ілона Вікторівна Batsurovskaya, Ilona |
Ключові слова: | технологія дистанційного навчання фахова підготовка критерій критеріальний підхід |
Дата публікації: | 2013 |
Бібліографічний опис: | Бацуровська І. В. Критеріальний підхід до оцінки рівня впливу технологій дистанційного навчання на фахову підготовку майбутніх інженерів в аграрних університетах // Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології. 2013. Вип. 1 (8). С. 228-232. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається критеріальний підхід до оцінки рівня впливу технологій дистанційного навчання на фахову підготовку майбутніх інженерів в аграрних університетах. Описані основні аспекти правильності вибору критеріїв, критеріальні вимоги |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13386 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2013 Актуальні проблеми.pdf | 212,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.