Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13398
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБацуровська, Ілона Вікторівна-
dc.contributor.authorBatsurovskaya, Ilona-
dc.date.accessioned2023-05-04T08:47:10Z-
dc.date.available2023-05-04T08:47:10Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБацуровська І. В. Використання відеолекцій в масових відкритих дистанційних курсах в професійній підготовці інженерів-електроенергетиків аграрних закладах освіти // Наука і техніка сьогодні. 2023. № 4(18). С. 190-202.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13398-
dc.description.abstractВ статті окреслене використання відеолекцій в масових відкритих дистанційних курсах в професійній підготовці інженерівелектроенергетиків в аграрних закладах освіти. Застосування відеолекцій, їх фрагментів та інших аудіовізуальних засобів у навчальному процесі викликає інтерес у здобувачів вищої освіти, підвищує мотивацію до вивчення дисципліни, пробуджує цікавість. Описані прийоми використання відеолекцій для масових відкритих дистанційних курсів для фахівців з електроенергетики в аграрних закладах освіти. У створенні відеолекцій можна виділити два основні пункти від яких, в остаточному підсумку, буде залежати її якість. З одного боку, це теоретичний матеріал, який здобувач вищої освіти повинен засвоїти, переглянувши лекцію. Відповідно, текст лекції повинен бути ясний, зрозумілий і простий для сприйняття. З іншого боку, це використовуваний відеоряд і правильний монтаж. Представлені вимоги для використання відеолекцій в масових відкритих дистанційних курсах в професійній підготовці інженерів-електроенергетиків, до яких відносяться: сучасність та актуальність вимогам часу, відповідність навчальній програмі, розкриття конкретної наукової тематики, послідовність та поетапність викладення матеріалу, надання здобувачам вищої освіти можливості для рефлексії. Представлено класифікацію відеолекцій для підготовки інженерів-енергетиків у масових відкритих дистанційних курсах, до яких відносяться: вступні відеолекції, тематичні відеолекції, відповіді на питання, сюжети «Ситуації й коментарі» та презентації курсу. Відповідно до цілей й завдань, що стоять перед автором, вибирається форма подачі матеріалу. Описано форми подання відеоматеріалу для масових відкритих дистанційних курсів, а саме: документальні, студійні, постановочні відеолекції, слайд-лекції. Розглянуто загальні вимоги до відеолекції в масових відкритих дистанційних курсах в професійній підготовці інженерів-електроенергетиків в аграрних закладах освіти, надано рекомендації стосовно методичного, дидактичного та технічного аспектів їх створення.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectвідеолекціїuk_UA
dc.subjectмасові відкриті дистанційні курсиuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectінженери-електроенергетикиuk_UA
dc.subjectаграрні заклади освітиuk_UA
dc.subjectvideo lecturesuk_UA
dc.subjectmass open distance coursesuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectelectrical engineersuk_UA
dc.subjectagricultural educational institutionsuk_UA
dc.titleВикористання відеолекцій в масових відкритих дистанційних курсах в професійній підготовці інженерів-електроенергетиків аграрних закладах освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
191-203.pdf502,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.