Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13398
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бацуровська, Ілона Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Batsurovskaya, Ilona | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-04T08:47:10Z | - |
dc.date.available | 2023-05-04T08:47:10Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Бацуровська І. В. Використання відеолекцій в масових відкритих дистанційних курсах в професійній підготовці інженерів-електроенергетиків аграрних закладах освіти // Наука і техніка сьогодні. 2023. № 4(18). С. 190-202. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13398 | - |
dc.description.abstract | В статті окреслене використання відеолекцій в масових відкритих дистанційних курсах в професійній підготовці інженерівелектроенергетиків в аграрних закладах освіти. Застосування відеолекцій, їх фрагментів та інших аудіовізуальних засобів у навчальному процесі викликає інтерес у здобувачів вищої освіти, підвищує мотивацію до вивчення дисципліни, пробуджує цікавість. Описані прийоми використання відеолекцій для масових відкритих дистанційних курсів для фахівців з електроенергетики в аграрних закладах освіти. У створенні відеолекцій можна виділити два основні пункти від яких, в остаточному підсумку, буде залежати її якість. З одного боку, це теоретичний матеріал, який здобувач вищої освіти повинен засвоїти, переглянувши лекцію. Відповідно, текст лекції повинен бути ясний, зрозумілий і простий для сприйняття. З іншого боку, це використовуваний відеоряд і правильний монтаж. Представлені вимоги для використання відеолекцій в масових відкритих дистанційних курсах в професійній підготовці інженерів-електроенергетиків, до яких відносяться: сучасність та актуальність вимогам часу, відповідність навчальній програмі, розкриття конкретної наукової тематики, послідовність та поетапність викладення матеріалу, надання здобувачам вищої освіти можливості для рефлексії. Представлено класифікацію відеолекцій для підготовки інженерів-енергетиків у масових відкритих дистанційних курсах, до яких відносяться: вступні відеолекції, тематичні відеолекції, відповіді на питання, сюжети «Ситуації й коментарі» та презентації курсу. Відповідно до цілей й завдань, що стоять перед автором, вибирається форма подачі матеріалу. Описано форми подання відеоматеріалу для масових відкритих дистанційних курсів, а саме: документальні, студійні, постановочні відеолекції, слайд-лекції. Розглянуто загальні вимоги до відеолекції в масових відкритих дистанційних курсах в професійній підготовці інженерів-електроенергетиків в аграрних закладах освіти, надано рекомендації стосовно методичного, дидактичного та технічного аспектів їх створення. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | відеолекції | uk_UA |
dc.subject | масові відкриті дистанційні курси | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | інженери-електроенергетики | uk_UA |
dc.subject | аграрні заклади освіти | uk_UA |
dc.subject | video lectures | uk_UA |
dc.subject | mass open distance courses | uk_UA |
dc.subject | professional training | uk_UA |
dc.subject | electrical engineers | uk_UA |
dc.subject | agricultural educational institutions | uk_UA |
dc.title | Використання відеолекцій в масових відкритих дистанційних курсах в професійній підготовці інженерів-електроенергетиків аграрних закладах освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
191-203.pdf | 502,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.