Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13398
Назва: | Використання відеолекцій в масових відкритих дистанційних курсах в професійній підготовці інженерів-електроенергетиків аграрних закладах освіти |
Автори: | Бацуровська, Ілона Вікторівна Batsurovskaya, Ilona |
Ключові слова: | відеолекції масові відкриті дистанційні курси професійна підготовка інженери-електроенергетики аграрні заклади освіти video lectures mass open distance courses professional training electrical engineers agricultural educational institutions |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Бацуровська І. В. Використання відеолекцій в масових відкритих дистанційних курсах в професійній підготовці інженерів-електроенергетиків аграрних закладах освіти // Наука і техніка сьогодні. 2023. № 4(18). С. 190-202. |
Короткий огляд (реферат): | В статті окреслене використання відеолекцій в масових відкритих дистанційних курсах в професійній підготовці інженерівелектроенергетиків в аграрних закладах освіти. Застосування відеолекцій, їх фрагментів та інших аудіовізуальних засобів у навчальному процесі викликає інтерес у здобувачів вищої освіти, підвищує мотивацію до вивчення дисципліни, пробуджує цікавість. Описані прийоми використання відеолекцій для масових відкритих дистанційних курсів для фахівців з електроенергетики в аграрних закладах освіти. У створенні відеолекцій можна виділити два основні пункти від яких, в остаточному підсумку, буде залежати її якість. З одного боку, це теоретичний матеріал, який здобувач вищої освіти повинен засвоїти, переглянувши лекцію. Відповідно, текст лекції повинен бути ясний, зрозумілий і простий для сприйняття. З іншого боку, це використовуваний відеоряд і правильний монтаж. Представлені вимоги для використання відеолекцій в масових відкритих дистанційних курсах в професійній підготовці інженерів-електроенергетиків, до яких відносяться: сучасність та актуальність вимогам часу, відповідність навчальній програмі, розкриття конкретної наукової тематики, послідовність та поетапність викладення матеріалу, надання здобувачам вищої освіти можливості для рефлексії. Представлено класифікацію відеолекцій для підготовки інженерів-енергетиків у масових відкритих дистанційних курсах, до яких відносяться: вступні відеолекції, тематичні відеолекції, відповіді на питання, сюжети «Ситуації й коментарі» та презентації курсу. Відповідно до цілей й завдань, що стоять перед автором, вибирається форма подачі матеріалу. Описано форми подання відеоматеріалу для масових відкритих дистанційних курсів, а саме: документальні, студійні, постановочні відеолекції, слайд-лекції. Розглянуто загальні вимоги до відеолекції в масових відкритих дистанційних курсах в професійній підготовці інженерів-електроенергетиків в аграрних закладах освіти, надано рекомендації стосовно методичного, дидактичного та технічного аспектів їх створення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13398 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
191-203.pdf | 502,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.