Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13436
Назва: Методологія компетентнісного підходу до проблеми професійної підготовки майбутніх інженерів зі спеціальності «Eлектроенергетика, електротехніка та електромеханіка» в умовах масових відкритих дистанційних курсів
Інші назви: Methodology of the competence approach to the problem of professional training of future engineers in the specialty "electric power, electrical engineering and electrical mechanics" in the conditions of the mass open online courses
Автори: Бацуровська, Ілона Вікторівна
Batsurovskaya, Ilona
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Бацуровська І. В. Методологія компетентнісного підходу до проблеми професійної підготовки майбутніх інженерів зі спеціальності «Eлектроенергетика, електротехніка та електромеханіка» в умовах масових відкритих дистанційних курсів // Pedagogical and psychological sciences: regularities and development trends : Collective monograph. Riga, Latvia : Baltija Publishing, 2020. Р.16-33.
Короткий огляд (реферат): Представлено методологію компетентнісного підходу до проблеми професійної підготовки майбутніх інженерів спеціальності «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» в умовах масових відкритих дистанційних курсів. Проведено аналіз поняття методології. У нашому дослідженні методологію будемо розглядати із системно-діяльнісних позицій, відповідно до яких вона досліджує взаємозумовленість, взаємозв’язок і залежність систем знань і систем діяльності. По суті, вона є самостійною регулятивно-діяльнісною системою, способом наукової діяльності, вченням про структуру, логічну організацію і засоби діяльності, що визначають шлях досягнення цілі. Розглянуто особливості компетентнісного підходу в професійній підготовці майбутніх інженерів спеціальності «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка». Реалізація компетентнісного підходу здійснюватиметься за рахунок оновлення навчально-методичного забезпечення освітнього процесу майбутніх інженерів, тобто створення сучасного електронного контенту, єдиної системи освітнього процесу, наукової діяльності та обміну досвідом на світовому рівні тощо. Важливим фактором щодо реалізації зазначеного підходу за рахунок оновлення навчально-методичного забезпечення є функції, які виконують сучасні комп’ютерно-планшетні засоби. Реалізація компетентнісного підходу в професійній підготовці майбутніх інженерів буде успішною за умови забезпечення всіх складників навчального процесу, а саме: чіткого визначення цілей навчання, добору відповідного змісту навчання, оновлення навчально-методичного забезпечення, добору ефективних методів, прийомів навчання, форм організації професійної діяльності, відповідної професійної підготовки. Компетентнісний підхід здійснюється з погляду закладених можливостей задоволення потреб роботодавця, співробітництва під час спільної діяльності, комунікативних умінь та соціального світового досвіду, переходу від орієнтації на усередненого фахівця до варіативності програм професійної підготовки майбутнього інженера.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13436
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2020_Монографія_Бацуровська.pdf974,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.