Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13502
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамойленко, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorSamoylenko, Oleksandr-
dc.contributor.authorГавриш, Валерій Іванович-
dc.contributor.authorHavrysh, Valeriy-
dc.contributor.authorБацуровська, Ілона Вікторівна-
dc.contributor.authorBatsurovskaya, Ilona-
dc.contributor.authorПастушенко, Андрій Сергійович-
dc.contributor.authorPastushenko, Andriy-
dc.contributor.authorЗавірюха, Микола Володимирович-
dc.contributor.authorZaviryuha, Nikolay-
dc.date.accessioned2023-05-09T06:08:23Z-
dc.date.available2023-05-09T06:08:23Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПроектування моделей вивчення технічних дисциплін у відкритих освітніх ресурсах : навчально-методичний посібник / уклад. : О. М. Самойленко, В. І. Гавриш, І. В. Бацуровська та ін. Херсон : Гринь Д.С., 2016. 275 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13502-
dc.description.abstractУ посібнику ми розглянемо як і якими засобами можна самостійно створювати й редагувати компоненти мультимедіа та використовувані в процесі вивчення технічних дисциплін. Ми оглядово розглянемо про те, що собою представляють поняття педагогічний дизайн та педагогічне проектування і мультимедіа, тому що цьому присвячено безліч книг і ресурсів Інтернет. А основну увагу зосередимо на використанні програмного забезпечення, що дозволяє записувати й редагувати аудіовізуальний контент; створювати відеоролики на основі наявних відеоматеріалів і зображень; створювати динамічні флэш-ролики, що демонструють процес роботи з різними програмними додатками, зокрема з Camtasia Studio і Macromedia Captivate. Наш посібник, насамперед, розраховано на працівників вищих навчальних закладів, що мають первісний досвід роботи з персональним комп'ютером і Інтернетом, а також прагнучих до освоєння мультимедіа технологій з метою їх використання на заняттях технічного напрямку. Посібник, також включає систему QR-кодів на приклади подання навчального контенту з технічних дисциплін, що демонструють процес роботи з у відкритих освітніх ресурсах.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleПроектування моделей вивчення технічних дисциплін у відкритих освітніх ресурсахuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальні посібники (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2016 НМПос Проектування моделей вивчення тд у вор.pdf5,72 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.