Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13502
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Самойленко, Олександр Миколайович | - |
dc.contributor.author | Samoylenko, Oleksandr | - |
dc.contributor.author | Гавриш, Валерій Іванович | - |
dc.contributor.author | Havrysh, Valeriy | - |
dc.contributor.author | Бацуровська, Ілона Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Batsurovskaya, Ilona | - |
dc.contributor.author | Пастушенко, Андрій Сергійович | - |
dc.contributor.author | Pastushenko, Andriy | - |
dc.contributor.author | Завірюха, Микола Володимирович | - |
dc.contributor.author | Zaviryuha, Nikolay | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-09T06:08:23Z | - |
dc.date.available | 2023-05-09T06:08:23Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Проектування моделей вивчення технічних дисциплін у відкритих освітніх ресурсах : навчально-методичний посібник / уклад. : О. М. Самойленко, В. І. Гавриш, І. В. Бацуровська та ін. Херсон : Гринь Д.С., 2016. 275 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13502 | - |
dc.description.abstract | У посібнику ми розглянемо як і якими засобами можна самостійно створювати й редагувати компоненти мультимедіа та використовувані в процесі вивчення технічних дисциплін. Ми оглядово розглянемо про те, що собою представляють поняття педагогічний дизайн та педагогічне проектування і мультимедіа, тому що цьому присвячено безліч книг і ресурсів Інтернет. А основну увагу зосередимо на використанні програмного забезпечення, що дозволяє записувати й редагувати аудіовізуальний контент; створювати відеоролики на основі наявних відеоматеріалів і зображень; створювати динамічні флэш-ролики, що демонструють процес роботи з різними програмними додатками, зокрема з Camtasia Studio і Macromedia Captivate. Наш посібник, насамперед, розраховано на працівників вищих навчальних закладів, що мають первісний досвід роботи з персональним комп'ютером і Інтернетом, а також прагнучих до освоєння мультимедіа технологій з метою їх використання на заняттях технічного напрямку. Посібник, також включає систему QR-кодів на приклади подання навчального контенту з технічних дисциплін, що демонструють процес роботи з у відкритих освітніх ресурсах. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.title | Проектування моделей вивчення технічних дисциплін у відкритих освітніх ресурсах | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Навчальні посібники (Інженерно-енергетичний факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2016 НМПос Проектування моделей вивчення тд у вор.pdf | 5,72 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.