Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13566
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДоценко, Наталія Андріївна-
dc.contributor.authorDotsenko, Nataliya-
dc.date.accessioned2023-05-10T07:42:52Z-
dc.date.available2023-05-10T07:42:52Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДоценко Н. А. Дослідження стану використання навчальних комп’ютерних інтерактивних тренажерів в умовах інформаційно-освітнього середовища при підготовці бакалаврів з агроінженерії // Освітній дискурс : збірник наукових праць. Київ: Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова. 2019. Вип. 15 (7–8). С. 90–104.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13566-
dc.description.abstractІнтенсивний розвиток інформаційно-комуні- каційних технологій, дозволяє переглянути основні підходи до підготовки бакалаврів з агроінженерії. Специфіка підготов- ки таких фахівців, потреба у підвищенні ефективності освіт- нього процесу, реалізація принципів індивідуального підходу в навчанні змушують відводити особливе місце набуттю практичних інженерних навичок. В умовах інформаційно-освітнього середо- вища доцільно закріплювати отримані навички за допомогою навчальних комп’ютерних інтерактивних тренажерів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleДослідження стану використання навчальних комп’ютерних інтерактивних тренажерів в умовах інформаційно-освітнього середовища при підготовці бакалаврів з агроінженеріїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Освітній дискурс_2019_15.pdf296,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.