Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13566
Назва: Дослідження стану використання навчальних комп’ютерних інтерактивних тренажерів в умовах інформаційно-освітнього середовища при підготовці бакалаврів з агроінженерії
Автори: Доценко, Наталія Андріївна
Dotsenko, Nataliya
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Доценко Н. А. Дослідження стану використання навчальних комп’ютерних інтерактивних тренажерів в умовах інформаційно-освітнього середовища при підготовці бакалаврів з агроінженерії // Освітній дискурс : збірник наукових праць. Київ: Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова. 2019. Вип. 15 (7–8). С. 90–104.
Короткий огляд (реферат): Інтенсивний розвиток інформаційно-комуні- каційних технологій, дозволяє переглянути основні підходи до підготовки бакалаврів з агроінженерії. Специфіка підготов- ки таких фахівців, потреба у підвищенні ефективності освіт- нього процесу, реалізація принципів індивідуального підходу в навчанні змушують відводити особливе місце набуттю практичних інженерних навичок. В умовах інформаційно-освітнього середо- вища доцільно закріплювати отримані навички за допомогою навчальних комп’ютерних інтерактивних тренажерів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13566
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Освітній дискурс_2019_15.pdf296,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.