Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13652
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДоценко, Наталія Андріївна-
dc.contributor.authorDotsenko, Nataliya-
dc.date.accessioned2023-05-11T11:59:53Z-
dc.date.available2023-05-11T11:59:53Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДоценко Н. А. Педагогічна структура моделі підготовки бакалаврів з агроінженерії до професійної діяльності в умовах інформаційно-освітнього середовища // Педагогічний альманах. 2019. Вип. 44. С. 107–115.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13652-
dc.description.abstractУ статті визначено педагогічну структуру моделі підготовки бакалаврів з агроінженерії до професійної діяльності в умовах інформаційно-освітнього середовища. Досліджено значення терміну педагогічної моделі. Розглянуто блоки моделі підготовки бакалаврів з агроінженерії до професійної діяльності в умовах інформаційно-освітнього середовища: цільовий, концептуальний, ціннісно-мотиваційний, змістовний, операційно-діяльнісний і результативний. Цільовий блок характеризується визначенням сучасних провідних ідей щодо підготовки бакалаврів з агроінженерії. У концептуальному блоці враховуються методологічні підходи, педагогічні принципи та завдання підготовки бакалаврів з агроінженерії в умовах інформаційно-освітнього середовища. Ціннісно-мотиваційний блок передбачає мотивацію агроінженерів на початковому, бакалаврському рівнях. Змістовний блок описує зміст освіти на кожному з рівнів, а саме: цикл дисциплін початкового рівня, спецкурси для 1-2 курсу й на бакалаврському рівні для 3-4 курсу. Операційно-діяльнісний блок включає форми та методи, прийоми та технології навчання. До форм та методів навчання віднесено лекції, бесіди, проблемні семінари, практики для початкового рівня; та інтерактивні мультимедійні лекції, круглі столи в межах тематичних форумів, підготовка презентаційдоповідей, інтерактивні завдання, навчальні комп’ютерні інтерактивні тренажери, відео конференції, тематичні чат-конференції, наукові проєкти, практики для бакалаврського рівня. Результативний блок розробленої моделі передбачає моніторинг професійної підготовки агроінженерів, що здійснюється на основі визначених компонентів (мотиваційний, інтеграційний, операційний, творчий) та критеріїв: мотиваційного, інтеграційного, операційного та творчого. Результатом розробленої експериментальної моделі є готовність агроінженерів до професійної діяльностіuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleПедагогічна структура моделі підготовки бакалаврів з агроінженерії до професійної діяльності в умовах інформаційно-освітнього середовищаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Педагогічна структура.pdf795,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.