Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13652
Назва: | Педагогічна структура моделі підготовки бакалаврів з агроінженерії до професійної діяльності в умовах інформаційно-освітнього середовища |
Автори: | Доценко, Наталія Андріївна Dotsenko, Nataliya |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Доценко Н. А. Педагогічна структура моделі підготовки бакалаврів з агроінженерії до професійної діяльності в умовах інформаційно-освітнього середовища // Педагогічний альманах. 2019. Вип. 44. С. 107–115. |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено педагогічну структуру моделі підготовки бакалаврів з агроінженерії до професійної діяльності в умовах інформаційно-освітнього середовища. Досліджено значення терміну педагогічної моделі. Розглянуто блоки моделі підготовки бакалаврів з агроінженерії до професійної діяльності в умовах інформаційно-освітнього середовища: цільовий, концептуальний, ціннісно-мотиваційний, змістовний, операційно-діяльнісний і результативний. Цільовий блок характеризується визначенням сучасних провідних ідей щодо підготовки бакалаврів з агроінженерії. У концептуальному блоці враховуються методологічні підходи, педагогічні принципи та завдання підготовки бакалаврів з агроінженерії в умовах інформаційно-освітнього середовища. Ціннісно-мотиваційний блок передбачає мотивацію агроінженерів на початковому, бакалаврському рівнях. Змістовний блок описує зміст освіти на кожному з рівнів, а саме: цикл дисциплін початкового рівня, спецкурси для 1-2 курсу й на бакалаврському рівні для 3-4 курсу. Операційно-діяльнісний блок включає форми та методи, прийоми та технології навчання. До форм та методів навчання віднесено лекції, бесіди, проблемні семінари, практики для початкового рівня; та інтерактивні мультимедійні лекції, круглі столи в межах тематичних форумів, підготовка презентаційдоповідей, інтерактивні завдання, навчальні комп’ютерні інтерактивні тренажери, відео конференції, тематичні чат-конференції, наукові проєкти, практики для бакалаврського рівня. Результативний блок розробленої моделі передбачає моніторинг професійної підготовки агроінженерів, що здійснюється на основі визначених компонентів (мотиваційний, інтеграційний, операційний, творчий) та критеріїв: мотиваційного, інтеграційного, операційного та творчого. Результатом розробленої експериментальної моделі є готовність агроінженерів до професійної діяльності |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13652 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогічна структура.pdf | 795,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.