Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13655
Title: | Аналітичний огляд стану використання бакалаврами спеціальності «Агроінженерія» інтерактивних аудіовізуальних онлайн-засобів в умовах інформаційно-освітнього середовища |
Other Titles: | Analytical review status barchelors use specialty ‘agricultural engineering’ interactive audio-visual online tools in the conditions of informational and educational environment |
Authors: | Доценко, Наталія Андріївна Dotsenko, Nataliya |
Issue Date: | 2019 |
Citation: | Доценко Н. А. Аналітичний огляд стану використання бакалаврами спеціальності «Агроінженерія» інтерактивних аудіовізуальних онлайн-засобів в умовах інформаційно-освітнього середовища // Innovative Solutions in Modern Science. 6(33). 2019. doi: 10.26886/2414-634X.6(33)2019.11 |
Abstract: | The article presents an analytical review of the status of use of bachelors of the specialty "Agricultural engineering" of interactive audiovisual online tools in the conditions of information and educational environment. The concept of interactive audiovisual online tools is defined. Research has been conducted on the types and status of use of STEM education elements; online learning tools; interactive tools for use in practical tasks, types of design and simulation programs used by bachelors in agricultural engineering. According to the results of the study, it was identified the advantages and disadvantages of the proposed audiovisual online tools in the course of training of the applicants for higher education in the specialty "Agroengineering" in the conditions of information and educational environment. |
URI: | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13655 |
Appears in Collections: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1996-7730-1-PB.pdf | 254,61 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.