Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13782
Назва: | Структурно-функціональний підхід до побудови змісту навчання у закладах вищої освіти |
Інші назви: | A structural-functional approach to building the content of education in institutions of higher education |
Автори: | Літвінчук, Світлана Борисівна Litvinchuk, Svetlana |
Ключові слова: | професійна підготовка аграрне виробництво виховання майбутні фахівці економічні виклики professional training agricultural production environmental education future specialists economic challenges |
Дата публікації: | 2022 |
Бібліографічний опис: | Літвінчук С. Б. Структурно-функціональний підхід до побудови змісту навчання у закладах вищої освіти // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школі. 2022. Вип. 85. С. 129-133. DOI: https://doi.org/10.32840/1992-5786.2022.85.22 |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено аналізу структурно-функціонального підходу до побудови змісту навчання дисциплінам у закладах вищої освіти, що сприятиме вдосконаленню професійної підготовки здобувачів вищої освіти в сучасних умовах. Зазначимо, що в епоху інформаційної насиченості проблеми компонування змісту знань і мобільності їх використання набувають важливого значення. В статті визначено, що організація модульної технології навчання, обґрунтована вітчизняними та зарубіжними вченими, обумовила розробку конкретних дидактичних засад конструювання змісту окремого модуля як вихідної одиниці структурування змісту навчальної дисципліни. Відзначено, що наукові підходи до модульної побудови змісту навчання ґрунтуються на ідеї блочного вивчення навчального матеріалу. Особлива увага приділяється системно-узагальнюючому аналізу дефініції «модуль» в різних версіях модульного навчання в контексті проектування змісту навчання у вищій школі. - The article is devoted to the analysis of the structural-functional approach to building the content of teaching disciplines in institutions of higher education, which will contribute to the improvement of professional training of students of higher education in modern conditions. It should be noted that in the era of information saturation, the problems of composing the content of knowledge and the mobility of their use become important. The article determines that the organization of modular learning technology, substantiated by domestic and foreign scientists, led to the development of specific didactic principles for the construction of the content of a separate module as the initial unit of structuring the content of an educational discipline. It is noted that scientific approaches to the modular construction of learning content are based on the idea of block study of educational material. Special attention is paid to the systematic and generalized analysis of the definition of "module" in different versions of modular education in the context of designing the content of education in higher education. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13782 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
22.pdf | 269,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.