Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13785
Назва: Впровадження технології викладання загальнотехнічних дисциплін в умовах навчального онлайн середовища закладу вищої освіти
Інші назви: Implementation of the technology of teaching general technical disciplines in the conditions of the educational online environment of the institution of higher education
Автори: Доценко, Наталія Андріївна
Dotsenko, Nataliya
Ключові слова: загальнотехнічні дисципліни
інженерна підготовка
навчальне онлайн середовище
заклади вищої освіти
general technical disciplines
engineering training
online educational environment
institutions of higher education
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Доценко Н. А. Впровадження технології викладання загальнотехнічних дисциплін в умовах навчального онлайн середовища закладу вищої освіти // Актуальнi питання гуманiтарних наук. 2022. Вип 61, Т. 1. С. 212-217.
Короткий огляд (реферат): У роботі описано технологію викладання загальнотехнічних дисциплін в умовах навчального онлайн середовища закладу вищої освіти. Викладання загальнотехнічних дисциплін в умовах навчального онлайн середовища закладу вищої освіти передбачає використання інтерактивних онлайн інструментів для забезпечення лекційних, практичних, лабораторних робіт, супроводом здобувачів вищої освіти самостійною роботою. Такі інструменти варіюються за рівнем складності використання. Під час вивчення загальнотехнічних дисциплін 1-2 курсу, для лекцій застосовуються відеолекції, онлайн глосарій, для практичних робіт використовуються відео-інструкції до практичних занять, онлайн практичні заняття, круглі столи в рамках тематичних форумів, інтерактивні плакати. Лабораторні роботи здійснюються за допомогою онлайн лабораторних робіт, відео інструкцій до розрахункової частини лабораторних робіт. Самостійна робота при викладанні загальнотехнічних дисциплін представлена чатами і тематичними форумами, вебінарами, онлайн тестовими тренажерами. В контексті вивчення загальнотехнічних дисциплін 3-4 курсу використовують інтерактивні лекції, вебінари. Практичні форми навчання представлені інтерактивними практичними завданнями, відеоінструкціями до виконання розрахунково-графічних робіт та курсових проєктів, онлайн захистом інженерних проєктів. Для представлення лабораторних робіт використовуються такі інструменти: віртуальні лабораторні роботи, відео конференції. Самостійна робота здобувачів вищої освіти та перевірка освітніх результатів реалізується шляхом використання відео конференцій, інтерактивного контенту, онлайн розрахункових та графічних тренажерів. Моніторинг освітніх результатів здобувачів вищої освіти та набуття компетентностей під час опанування загальнотехнічних дисциплін є заключним етапом використання технології викладання загальнотехнічних дисциплін в умовах онлайн навчального середовища закладу вищої освіти. Відповідно до запропонованої технології розроблено низку навчальних посібників із загальнотехнічних дисциплін в умовах навчального онлайн середовища закладу вищої освіти.
The work describes the technology of teaching general technical disciplines in the educational online environment of a higher education institution. Teaching general technical disciplines in the conditions of the educational online environment of a higher education institution involves the use of interactive online tools to provide lectures, practical, laboratory work, accompanying higher education applicants with independent work. Such tools vary in the level of complexity of use. During the study of general technical disciplines of the 1st-2nd year, video lectures, an online glossary are used for lectures, video instructions for practical classes, online practical classes, round tables within thematic forums, interactive posters are used for practical work. Laboratory work is carried out with the help of online laboratory work, video instructions for the calculation part of laboratory work. Independent work in teaching general technical disciplines is represented by chats and thematic forums, webinars, online test simulators. Interactive lectures and webinars are used in the context of studying general technical disciplines of the 3rd-4th year. Practical forms of education are represented by interactive practical tasks, video instructions for performing calculation and graphic works and course projects, online protection of engineering projects. The following tools are used to present laboratory works: virtual laboratory works, video conferences. Independent work of higher education applicants and verification of educational results is implemented through the use of video conferences, interactive content, online calculation and graphic simulators. Monitoring the educational results of higher education applicants and the acquisition of competencies during the mastering of general technical disciplines is the final stage of using the technology of teaching general technical disciplines in the conditions of the educational online environment of a higher education institution. In accordance with the proposed technology, a number of training tutorials on general technical disciplines have been developed in the conditions of the educational online environment of a higher education institution.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13785
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Доценко актуальні питання гуманітарних наук 61.pdf916,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.