Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13992
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШикіна, О.В., науковий керівник-
dc.contributor.authorТарасенко, Ю. С.-
dc.date.accessioned2023-05-26T10:51:46Z-
dc.date.available2023-05-26T10:51:46Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТарасенко Ю. С. Методи оцінки якості послуг готельних підприємств // Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет – конференції, м. Миколаїв, 15-16 березня 2023 р. Миколаїв : МНАУ, 2023. С. 66-68.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13992-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherОдеський національний економічний університетuk_UA
dc.titleМетоди оцінки якості послуг готельних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку - 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
grs-kohf-15-16-03-2023-66-68.pdf368,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.