Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14551
Title: | Розвиток пізнавальної активності здобувачів вищої освіти при читанні німецькомовної преси |
Authors: | Марковська, Антоніна В’ячеславівна Markowska, Antonina |
Keywords: | пізнавальна активність здобувачів вищої освіти фразеологізми прагматичний потенціал засоби масової інформації students` cognitive activity phraseologisms pragmatic potentiality mass media. |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Миколаївський національний аграрний університет |
Citation: | Марковська А. В. Розвиток пізнавальної активності здобувачів вищої освіти при читанні німецькомовної преси // Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України = General Aspects оf Innovation Development оf Education in the Context оf International Cooperation оf Ukraine : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 19–20 квітня 2018 р., м. Миколаїв. Миколаїв : МНАУ, 2018. С. 36-39. |
Abstract: | Стаття присвячена проблемі підвищення пізнавальної активності здобувачів вищої освіти на заняттях з іноземної мови. Розглянуто питання прагматичного потенціалу фразеологізмів у засобах масової інформації та їх функцій впливу на читача. || The article is devoted to the problem of increasing students` cognitive activity at the classes of foreign language. The article deals with the question of pragmatic potentiality of phraseologisms in mass media, phraseological units in modern German language press are characterized with the purpose of studying their influence on the reader. |
URI: | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14551 |
Appears in Collections: | Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України-2018 Статті (Факультет культури і виховання) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zbirnuk2_2018-36-39.pdf | 271,04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.