Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14561
Title: Діалектична єдність стандарту та експресії в публіцистичному тексті як засобі підвищення комунікативної компетенції здобувачів вищої освіти
Authors: Саламатіна, Ольга Олександрівна
Salamatina, Olha
Keywords: інформативна функція
прагматична функція
стандарт
емотивність
експресивність
informative function
pragmatic function
standard
emotionality
expressivity
Issue Date: 2018
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Саламатіна О. О. Діалектична єдність стандарту та експресії в публіцистичному тексті як засобі підвищення комунікативної компетенції здобувачів вищої освіти // Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України = General Aspects оf Innovation Development оf Education in the Context оf International Cooperation оf Ukraine : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 19–20 квітня 2018 р., м. Миколаїв. Миколаїв : МНАУ, 2018. С. 54-58.
Abstract: Стаття присвячена розгляду характерних ознак публіцистичного тексту на прикладі сучасної німецькомовної преси. Проводиться аналіз найважливіших чинників реалізації прагматичної функції публіцистичного тексту, які здійснюють вплив, що призводить до зміни соціальної діяльності адресата. || The article deals with some characteristic features of the publicistic text (on example of the modern German-language press). The most important factors of realization of the pragmatic function in the publicistic text, carrying out the influence, which leads to changes in the social activity of the addressee, are analyzed.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14561
Appears in Collections:Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України-2018
Статті (Факультет культури і виховання)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirnuk2_2018-54-58.pdf295,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.