Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14823
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДавидова, А. С.-
dc.contributor.authorПавлюк, Світлана Іванівна-
dc.contributor.authorPavliuk, Svitlana-
dc.date.accessioned2023-07-19T13:01:26Z-
dc.date.available2023-07-19T13:01:26Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДавидова А. С., Павлюк С. І. Аромамаркетинг як інноваційний спосіб комунікацій з клієнтом в готелі // Модернізація економіки: сучасні реалії, прогнозні сценарії та перспективи розвитку: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (27-28 квітня 2023 р., м. Херсон – м. Хмельницький). Херсон : Видавництво ФОП Вишемирський В.С., 2023. С. 367-369.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14823-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleАромамаркетинг як інноваційний спосіб комунікацій з клієнтом в готеліuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_тез_доповідей_ХНТУ_2023-367-369.pdf299,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.