Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14823
Назва: Аромамаркетинг як інноваційний спосіб комунікацій з клієнтом в готелі
Автори: Давидова, А. С.
Павлюк, Світлана Іванівна
Pavliuk, Svitlana
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Давидова А. С., Павлюк С. І. Аромамаркетинг як інноваційний спосіб комунікацій з клієнтом в готелі // Модернізація економіки: сучасні реалії, прогнозні сценарії та перспективи розвитку: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (27-28 квітня 2023 р., м. Херсон – м. Хмельницький). Херсон : Видавництво ФОП Вишемирський В.С., 2023. С. 367-369.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14823
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_тез_доповідей_ХНТУ_2023-367-369.pdf299,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.