Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14886
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавлюк, Світлана Іванівна-
dc.contributor.authorPavlуuk, Svitlana-
dc.contributor.authorЗавгородній, Андрій Володимирович-
dc.contributor.authorZavhorodniy, Andrii-
dc.contributor.authorКрупіца, І. В.-
dc.contributor.authorKrupitsa, I. V.-
dc.date.accessioned2023-08-30T06:46:53Z-
dc.date.available2023-08-30T06:46:53Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПавлюк С. І., Завгородній А. В., Крупіца І. В., Лагодієнко В. В. Маркетинг як інструмент управління інноваційним розвитком туристичної сфери регіону // Регіональна економіка. №4, 2020 р. с. 36-42.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14886-
dc.description.abstractДля вітчизняних суб’єктів туристичного бізнесу запропоновано методику поетапного дослідження маркетингового середовища ринку, суть якої полягає у визначенні послідовності дослідження цільового вітчизняного ринку суб’єктами підприємництва на підставі аналізу найважливіших факторів маркетингового середовища. Доведено, що важливим маркетинговим інструментарієм ефективної маркетингової діяльності є визначення моделі присутності вітчизняних суб’єктів підприємництва на ринку. За умов формування глобального конкурентного середовища маркетингову стратегію інтеграції слід використовувати для зміцнення конкурентних позицій вітчизняних суб’єктів господарювання на міжнародному ринку туристичних послуг. Маркетинговий аналіз показав, що визначальним чинником на ринку туристичних послуг України є державна політика в галузі туризму. Визначено напрями діяльності органу регіонального маркетингового стимулювання. Більшість правових норм, які регламентують туристичну діяльність, не виконуються належним чином, що гальмує вирішення багатьох актуальних проблем туристичноїгалузі. Заходи з удосконалення нормативно-правової бази мають бути спрямовані на створення як сприятливих умов для розвитку вітчизняного туристичного бізнесу, так і реальних економічних механізмів стимулювання розвитку туристичної галузі. Сьогодні перед вітчизняним туристичним ринком, зокрема ринком послуг промислового туризму, стоїть завдання інтеграції до європейського туристичного простору. Водночас для досягнення можливих переваг інтеграційної взаємодії туристична політика України має бути спрямована на задоволення вимог, які висуваються до країн-членів європейської спільноти, та передбачати необхідні кардинальні зрушення на всіх рівнях управління розвитком ринку промислового туризму.uk_UA
dc.description.abstract--
dc.description.abstractThe clear outline of the economic policy motivesin the tourism industry of Ukraine, the specification of the purpose of entering the domestic market of tourist services, the formation of the optimal strategic model based on adequate marketing measures, and the opportunity to optimize the process of managing the marketing activities of domestic tourism businesses are the prerequisites for the intensification of marketing activities in tourism. The purpose of this article is to define the role of marketing as a tool in managing the innovative development of the tourism sector of the region. The article proposes a method of a step-by-step study of the marketing environment for domestic touristic entities. The essence of this method is to determine the sequence of research of the target domestic market by business entities based on the analysis of several important factors of the marketing environment. The paper proves that determining the model of the presence of domestic businesses in the market is an important tool for efficient marketing. Marketing analysis hasshown that the state tourism policy isthe determining factorin the market of touristservicesin Ukraine. The directions of activity of the regional marketing stimulation authority are determined. Most legal regulations governing tourism are not properly enforced, which hampers the solution of many pressing problems in the tourism industry. Measures to improve the regulatory framework should be aimed at creating favorable conditions for the development of domestic tourism business and real economic mechanisms to stimulate the development of the tourism industry. Today, the domestic tourist market, including the market of industrial tourism services, faces the task of integration into the European tourism space. At the same time, in order to achieve the possible benefits of integrating cooperation, Ukraine’stourism policy should be aimed at meeting the requirements of the Member States of the European Community and providing the necessary radical changes at all levels of management of the industrial tourism market.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристична галузьuk_UA
dc.subjectрекреаціяuk_UA
dc.subjectринок туристичних послугuk_UA
dc.subjectінновації туризмуuk_UA
dc.subjectінфраструктураuk_UA
dc.subjectтуристичні потокиuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjecttourist branchuk_UA
dc.subjectrecreationuk_UA
dc.subjectmarket of tourist servicesuk_UA
dc.subjectinnovations of tourismuk_UA
dc.subjectinfrastructureuk_UA
dc.subjecttourist flowsuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.titleМаркетинг як інструмент управління інноваційним розвитком туристичної сфери регіонуuk_UA
dc.title.alternativeMarketing as a tool to manage innovative development of the regional tourist sphereuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
re202004_050_ZavhorodniyAV,KrupitsaIV,PavlyukSI,LahodiyenkoVV.pdf376,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.