Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14886
Title: Маркетинг як інструмент управління інноваційним розвитком туристичної сфери регіону
Other Titles: Marketing as a tool to manage innovative development of the regional tourist sphere
Authors: Павлюк, Світлана Іванівна
Pavlуuk, Svitlana
Завгородній, Андрій Володимирович
Zavhorodniy, Andrii
Крупіца, І. В.
Krupitsa, I. V.
Keywords: туризм
туристична галузь
рекреація
ринок туристичних послуг
інновації туризму
інфраструктура
туристичні потоки
стратегія
tourism
tourist branch
recreation
market of tourist services
innovations of tourism
infrastructure
tourist flows
strategy
Issue Date: 2020
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Павлюк С. І., Завгородній А. В., Крупіца І. В., Лагодієнко В. В. Маркетинг як інструмент управління інноваційним розвитком туристичної сфери регіону // Регіональна економіка. №4, 2020 р. с. 36-42.
Abstract: Для вітчизняних суб’єктів туристичного бізнесу запропоновано методику поетапного дослідження маркетингового середовища ринку, суть якої полягає у визначенні послідовності дослідження цільового вітчизняного ринку суб’єктами підприємництва на підставі аналізу найважливіших факторів маркетингового середовища. Доведено, що важливим маркетинговим інструментарієм ефективної маркетингової діяльності є визначення моделі присутності вітчизняних суб’єктів підприємництва на ринку. За умов формування глобального конкурентного середовища маркетингову стратегію інтеграції слід використовувати для зміцнення конкурентних позицій вітчизняних суб’єктів господарювання на міжнародному ринку туристичних послуг. Маркетинговий аналіз показав, що визначальним чинником на ринку туристичних послуг України є державна політика в галузі туризму. Визначено напрями діяльності органу регіонального маркетингового стимулювання. Більшість правових норм, які регламентують туристичну діяльність, не виконуються належним чином, що гальмує вирішення багатьох актуальних проблем туристичноїгалузі. Заходи з удосконалення нормативно-правової бази мають бути спрямовані на створення як сприятливих умов для розвитку вітчизняного туристичного бізнесу, так і реальних економічних механізмів стимулювання розвитку туристичної галузі. Сьогодні перед вітчизняним туристичним ринком, зокрема ринком послуг промислового туризму, стоїть завдання інтеграції до європейського туристичного простору. Водночас для досягнення можливих переваг інтеграційної взаємодії туристична політика України має бути спрямована на задоволення вимог, які висуваються до країн-членів європейської спільноти, та передбачати необхідні кардинальні зрушення на всіх рівнях управління розвитком ринку промислового туризму.
-
The clear outline of the economic policy motivesin the tourism industry of Ukraine, the specification of the purpose of entering the domestic market of tourist services, the formation of the optimal strategic model based on adequate marketing measures, and the opportunity to optimize the process of managing the marketing activities of domestic tourism businesses are the prerequisites for the intensification of marketing activities in tourism. The purpose of this article is to define the role of marketing as a tool in managing the innovative development of the tourism sector of the region. The article proposes a method of a step-by-step study of the marketing environment for domestic touristic entities. The essence of this method is to determine the sequence of research of the target domestic market by business entities based on the analysis of several important factors of the marketing environment. The paper proves that determining the model of the presence of domestic businesses in the market is an important tool for efficient marketing. Marketing analysis hasshown that the state tourism policy isthe determining factorin the market of touristservicesin Ukraine. The directions of activity of the regional marketing stimulation authority are determined. Most legal regulations governing tourism are not properly enforced, which hampers the solution of many pressing problems in the tourism industry. Measures to improve the regulatory framework should be aimed at creating favorable conditions for the development of domestic tourism business and real economic mechanisms to stimulate the development of the tourism industry. Today, the domestic tourist market, including the market of industrial tourism services, faces the task of integration into the European tourism space. At the same time, in order to achieve the possible benefits of integrating cooperation, Ukraine’stourism policy should be aimed at meeting the requirements of the Member States of the European Community and providing the necessary radical changes at all levels of management of the industrial tourism market.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14886
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
re202004_050_ZavhorodniyAV,KrupitsaIV,PavlyukSI,LahodiyenkoVV.pdf376,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.