Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15344
Title: | Технологія створення посібників для вивчення загальнотехнічних дисциплін в умовах інформаційно-освітнього середовища закладу вищої освіти |
Authors: | Доценко, Наталія Андріївна Dotsenko, Nataliya |
Keywords: | онлайн середовище студенти інженерних спеціальностей навчальні посібники загальнотехнічні дисципліни online environment students of engineering specialties training manuals general technical disciplines |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Миколаївський національний аграрний університет |
Citation: | Доценко Н. А. Технологія створення посібників для вивчення загальнотехнічних дисциплін в умовах інформаційно-освітнього середовища закладу вищої освіти // Розвиток українського села – основа аграрної реформи в Україні : матеріали Причорноморської регіональної науково-практичної конференції професорсько-викладацького складу (м. Миколаїв, 19-21 квітня 2023 р.) / Міністерство освіти і науки України ; Миколаївський національний аграрний університет. Миколаїв : МНАУ, 2022. С. 34-36. |
Abstract: | Вивчення загальнотехнічних дисциплін здобувачами вищої освіти інженерних спеціальностей в сучасних умовах передбачає навчання в аудиторії та використання онлайн середовища закладу вищої освіти. Необхідним аспектом запропонованої технології навчання є опанування технічних навичок та формування інженерного мислення. Використання навчальних посібників із посиланнями на онлайн інструменти інформаціно освітнього середовища закладу вищої освіти є допомогою в засвоєнні матеріалу та набуття фахових інженерних компетентностей. |
URI: | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15344 |
Appears in Collections: | Розвиток українського села – основа аграрної реформи в Україні (Інженерно-енергетичний факультет) - 2023 Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Доценко-34-36.pdf | 633,35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.