Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1543
Назва: | Імідж підприємств овочівництва як передумова їх стійкої позиції на ринку Имидж предприятий овощеводства как условие их устойчивой позиции на рынке. Image of vegetable enterprises as a condition of their stable position in the market. |
Автори: | Левкіна, Р.В. Левкина, Р.В. Levkina, R. |
Ключові слова: | підприємства овочівництва товаровиробники стійкий розвиток імідж репутація екологічно чиста продукція конкуренція переваги споживачі предприятия овощеводства товаропроизводители устойчивое развитие имидж репутация экологически чистая продукция конкуренция преимущества потребители Horticulture Company producers sustainable development image reputation environmentally friendly products competition benefits consumers |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Миколаївський національний аграрний університет |
Бібліографічний опис: | Левкіна Р. В. Імідж підприємств овочівництва як передумова їх стійкої позиції на ринку / Р.В. Левкіна // Вісник аграрної науки Причорномор’я. – 2013. – Вип. 4 (74), Т. 1. – С. 50-55. |
Короткий огляд (реферат): | Показано, що в умовах економічної нестабільності галузь овочів-
ництва перебуває у складній ситуації. Можливість створення іміджу
виробника екологічно чистої овочевої продукції сприяє підтриманню
галузі та довірі споживачів. Проаналізовано особливості формування
іміджу підприємств овочівництва з метою підвищення ефективності
функціонування в сучасних умовах. В условиях экономической нестабильности отрасль овощеводства нахо- дится в сложной ситуации. Возможности формирования имиджа производителя экологически чистой продукции способствуют поддержанию отрасли и дове- рия потребителей. Проанализированы особенности формирования имиджа предприятий овощеводства с целью повышения экономической еффективнос- ти функционирования в современных условиях. In terms of economic instability vegetable industry is in a diffi cult situation. The possibility of forming the image producer of environmentally friendly products helps to maintain the industry and consumer confi dence. The purpose of the article is a comprehensive analysis of the characteristics of image formation of companies to their sustainable vegetable growing market position and enhance the economic effi ciency of a function in the modern world. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/1543 |
Розташовується у зібраннях: | Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2013. - Вип. 4 (74). - Т. 1. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
n74v4r2013t1levkina.pdf | 325,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.