Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15540
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПавлюк Світлана Іванівна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorPavlуuk Svitlana, scientific director-
dc.contributor.authorДавидова, А. С.-
dc.contributor.authorDavydova, A.-
dc.date.accessioned2023-10-18T08:27:11Z-
dc.date.available2023-10-18T08:27:11Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДавидова А. С. Управління комунікаціями на підприємствах ресторанного бізнесу (на прикладі ресторану «Restauraja The PARK» м. Гродзиск-Мазовецький, Польща) : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа»; галузь знань – 24 «Сфера обслуговування» / наук. керівник С. І. Павлюк. Миколаїв : МНАУ, 2023.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15540-
dc.description.abstractСучасна економіка та суспільство не можуть існувати без розвинутої інформаційної інфраструктури та інформаційного бізнесу. У цих умовах велику роль відіграють інформація та комунікації. Як важливий аспект соціальної взаємодії і загальна характеристика будь-якої діяльності, включаючи управління, вони потребують постійного розвитку та удосконалення. Комунікація між рестораном та клієнтами є надзвичайно важливою для забезпечення задоволення клієнтів, залучення нових гостей та підтримки позитивного іміджу закладу. Особливо в епоху цифрових технологій і соціальних мереж, зв'язок з клієнтами може здійснюватися через різні канали. Сутність цього зв’язку полягає в установленні ефективного зв'язку та обміні інформацією для забезпечення якісного обслуговування та задоволення потреб клієнтів. Тому, з огляду на це, тема дослідження є актуальною. Метою кваліфікаційної роботи є теоретичне узагальнення ключових аспектів управління комунікаціями на підприємствах ресторанного бізнесу та надання практичних рекомендацій щодо їх покращення. Об’єкт дослідження – Restauraja The PARK, м. Гродзиск-Мазовецький, Польща. Предметом дослідження є процес управління комунікаціями на підприємствах ресторанного бізнесу. У першому розділі «Теоретичні основи дослідження управління комунікаціями на підприємствах» було розкрито сутність комунікацій та їх класифікацію; охарактеризовано особливості механізму управління комунікаціями в підприємствах, а також узагальнено методичні підходи до оцінки управління комунікаційними каналами підприємств ресторанного бізнесу. У другому розділі «Аналіз управління комунікаціями в Restauraja The PARK» надано загальну характеристику діяльності досліджуваного суб’єкта господарювання та проаналізовано стан системи комунікацій в Restauraja The PARK. У третьому розділі «Шляхи удосконалення управління комунікаціями В Restauraja The PARK» сформовано основні напрямки розвитку системи комунікацій у Restauraja The PARK та проведено оцінку ефективність їх впровадження. За результатами проведеного дослідження зроблено відповідні висновки та надано пропозиції щодо вдосконалення управління комунікаціями на підприємствах ресторанного бізнесу, зокрема для Restauraja The PARKuk_UA
dc.description.abstractModern economy and society cannot exist without a developed information infrastructure and information business. In these conditions, information and communications play a major role. As an important aspect of social interaction and a general characteristic of any activity, including management, they need constant development and improvement. Communication between a restaurant and customers is extremely important to ensure customer satisfaction, attract new guests, and maintain a positive image of the establishment. Especially in the age of digital technologies and social networks, communication with customers can be done through different channels. The essence of this relationship is to establish effective communication and exchange information to ensure quality service and meet the needs of customers. Therefore, because of this, the research topic is relevant. The purpose of the qualification work is to theoretically generalize the key aspects of communication management at restaurant business enterprises and provide practical recommendations for their improvement. The research object is Restauraja The PARK, in Grodzisk-Mazowiecki, Poland. The subject of the study is the process of communication management at the enterprises of the restaurant business. In the first chapter «Theoretical Foundations of the Study of communication management at Enterprises,» the essence of communications and their classification was revealed; the features of the communication management mechanism in enterprises are characterized, as well as the methodical approaches to evaluating the management of communication channels of restaurant business enterprises are summarized. The second chapter «Analysis of communications management in Restauraja The PARK» provides a general description of the business entity under study and analyzes the state of the communications system in Restauraja The PARK. In the third section, «Ways to improve communications management in Restauraja The PARK», the main directions for the development of the communications system in Restauraja The PARK were formed and the effectiveness of their implementation was assessed. Based on the results of the research, appropriate conclusions were drawn and suggestions were made for improving communications management at restaurant business enterprises, in particular for Restauraja The PARK.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectSMM-аудитuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectrestaurant businessuk_UA
dc.subjectsocial networksuk_UA
dc.subjectSMM-audituk_UA
dc.titleУправління комунікаціями на підприємствах ресторанного бізнесу (на прикладі ресторану «Restauraja The PARK» м. Гродзиск-Мазовецький, Польща)uk_UA
dc.title.alternativeCommunications management at restaurant business enterprises (on the example of restaurant «Restauraja The PARK» in GrodziskMazowiecki, Poland)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (Факультет менеджменту)
Кваліфікаційні роботи студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Давидова Анастасія Сергіївна_пт.pdf1,04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.