Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15540
Title: Управління комунікаціями на підприємствах ресторанного бізнесу (на прикладі ресторану «Restauraja The PARK» м. Гродзиск-Мазовецький, Польща)
Other Titles: Communications management at restaurant business enterprises (on the example of restaurant «Restauraja The PARK» in GrodziskMazowiecki, Poland)
Authors: Павлюк Світлана Іванівна, науковий керівник
Pavlуuk Svitlana, scientific director
Давидова, А. С.
Davydova, A.
Keywords: управління
комунікація
ресторанний бізнес
соціальні мережі
SMM-аудит
management
communication
restaurant business
social networks
SMM-audit
Issue Date: 2023
Citation: Давидова А. С. Управління комунікаціями на підприємствах ресторанного бізнесу (на прикладі ресторану «Restauraja The PARK» м. Гродзиск-Мазовецький, Польща) : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа»; галузь знань – 24 «Сфера обслуговування» / наук. керівник С. І. Павлюк. Миколаїв : МНАУ, 2023.
Abstract: Сучасна економіка та суспільство не можуть існувати без розвинутої інформаційної інфраструктури та інформаційного бізнесу. У цих умовах велику роль відіграють інформація та комунікації. Як важливий аспект соціальної взаємодії і загальна характеристика будь-якої діяльності, включаючи управління, вони потребують постійного розвитку та удосконалення. Комунікація між рестораном та клієнтами є надзвичайно важливою для забезпечення задоволення клієнтів, залучення нових гостей та підтримки позитивного іміджу закладу. Особливо в епоху цифрових технологій і соціальних мереж, зв'язок з клієнтами може здійснюватися через різні канали. Сутність цього зв’язку полягає в установленні ефективного зв'язку та обміні інформацією для забезпечення якісного обслуговування та задоволення потреб клієнтів. Тому, з огляду на це, тема дослідження є актуальною. Метою кваліфікаційної роботи є теоретичне узагальнення ключових аспектів управління комунікаціями на підприємствах ресторанного бізнесу та надання практичних рекомендацій щодо їх покращення. Об’єкт дослідження – Restauraja The PARK, м. Гродзиск-Мазовецький, Польща. Предметом дослідження є процес управління комунікаціями на підприємствах ресторанного бізнесу. У першому розділі «Теоретичні основи дослідження управління комунікаціями на підприємствах» було розкрито сутність комунікацій та їх класифікацію; охарактеризовано особливості механізму управління комунікаціями в підприємствах, а також узагальнено методичні підходи до оцінки управління комунікаційними каналами підприємств ресторанного бізнесу. У другому розділі «Аналіз управління комунікаціями в Restauraja The PARK» надано загальну характеристику діяльності досліджуваного суб’єкта господарювання та проаналізовано стан системи комунікацій в Restauraja The PARK. У третьому розділі «Шляхи удосконалення управління комунікаціями В Restauraja The PARK» сформовано основні напрямки розвитку системи комунікацій у Restauraja The PARK та проведено оцінку ефективність їх впровадження. За результатами проведеного дослідження зроблено відповідні висновки та надано пропозиції щодо вдосконалення управління комунікаціями на підприємствах ресторанного бізнесу, зокрема для Restauraja The PARK
Modern economy and society cannot exist without a developed information infrastructure and information business. In these conditions, information and communications play a major role. As an important aspect of social interaction and a general characteristic of any activity, including management, they need constant development and improvement. Communication between a restaurant and customers is extremely important to ensure customer satisfaction, attract new guests, and maintain a positive image of the establishment. Especially in the age of digital technologies and social networks, communication with customers can be done through different channels. The essence of this relationship is to establish effective communication and exchange information to ensure quality service and meet the needs of customers. Therefore, because of this, the research topic is relevant. The purpose of the qualification work is to theoretically generalize the key aspects of communication management at restaurant business enterprises and provide practical recommendations for their improvement. The research object is Restauraja The PARK, in Grodzisk-Mazowiecki, Poland. The subject of the study is the process of communication management at the enterprises of the restaurant business. In the first chapter «Theoretical Foundations of the Study of communication management at Enterprises,» the essence of communications and their classification was revealed; the features of the communication management mechanism in enterprises are characterized, as well as the methodical approaches to evaluating the management of communication channels of restaurant business enterprises are summarized. The second chapter «Analysis of communications management in Restauraja The PARK» provides a general description of the business entity under study and analyzes the state of the communications system in Restauraja The PARK. In the third section, «Ways to improve communications management in Restauraja The PARK», the main directions for the development of the communications system in Restauraja The PARK were formed and the effectiveness of their implementation was assessed. Based on the results of the research, appropriate conclusions were drawn and suggestions were made for improving communications management at restaurant business enterprises, in particular for Restauraja The PARK.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15540
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (Факультет менеджменту)
Кваліфікаційні роботи студентів МНАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Давидова Анастасія Сергіївна_пт.pdf1,04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.