Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15544
Title: | Вплив PR-технологій на діяльність мережі кав’ярень «Coffee Go» м. Миколаїв |
Other Titles: | The influence of PR technologies on the activities of the chain of coffee shops " Coffee Go" in Mykolaiv |
Authors: | Кушнірук Віктор Степанович, науковий керівник Kushniruk Viktor, scientific director Філонова, В. Р. Filonova, V. |
Keywords: | PR-технологія PR PR-діяльність комунікація кав’ярня мережа кав’ярень імідж заклад ресторанного господарства PR technology PR activity communication coffee shop coffee shop chain image restaurant establishment |
Issue Date: | 2023 |
Citation: | Філонова В. Р. Вплив PR-технологій на діяльність мережі кав’ярень «Coffee Go» м. Миколаїв : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа»; галузь знань – 24 «Сфера обслуговування» / наук. керівник В. С. Кушнірук. Миколаїв : МНАУ, 2023. |
Abstract: | Філонова В. Р. Вплив PR-технологій на діяльність мережі кав’ярень
«Coffee Go» м.Миколаїв – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису.
Робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра за спеціальністю 241
«Готельно-ресторанна справа». – Миколаївський національний аграрний
університет, Миколаїв, 2023.
У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичне узагальнення питань
впливу PR-технологій на діяльність мережі кав’ярень.
Досліджено понятійно-категоріальний апарат за тематикою. Науковці
трактують діяльність з PR як таку, що спрямована на встановлення осмислених
інформаційних зв’язків між членами громадськості та суспільства, щоб
отримати вигоду для певного суб’єкта. PR-діяльність пов’язана з
різноманітними процесами, які відбуваються в суспільстві, тобто це засіб
впливу на них, фактор соціального управління загалом.
У роботі узагальнено, що PR-технології є окремим видом комунікацій із
громадськістю, які застосовуються для формування іміджу, репутації закладу;
технології, які призводять до змін у суспільній думці. PR-технології покликані
ефективно використовувати способи і методи щодо організації зв’язків з
громадськістю для забезпечення реалізації цілей і завдань суб’єкта
господарювання.
Об’єктом дослідження є PR-діяльність, яка є основним інструментом
популяризації мережі кав’ярень «Coffee Go».
Мета кваліфікаційної роботи полягає у дослідженні й узагальненні
теоретичних аспектів впливу PR-технологій на діяльність мережі кав’ярень
«Coffee Go» та розробці й обґрунтуванні конкретних заходів щодо
вдосконалення PR-діяльності закладу.
У роботі використана сукупність методів дослідження, серед яких:
системний (при дослідженні понятійного апарату щодо визначення та порядку
застосування PR-технологій та методичного супроводу цього процесу); бібліографічний підхід (вивчення і опрацювання наукових праць, присвячених
аспектам застосування PR-технологій); методи аналізу (для аналізу діяльності
мережі кав’ярень «Coffee Go», впливу PR-технологій на відвідуваність мережі
кав’ярень); розрахунково-конструктивний та графічний (розробка формування
та впровадження PR-технологій у мережі кав’ярень «Coffee Go»).
Мережа кав’ярень «Coffee Go» включає 10 локацій в м. Миколаїв.
Відкриття кожного відділення супроводжується використанням PR-технологій.
У закладі сформована місія та цілі на довгострокову перспективу. А їх
реалізація включає застосування PR-технологій.
Створений імідж мережі «Coffee Go» успішно працює, важливо
підтримувати його на належному рівні та постійно стежити за зміною запитів
споживачів. Для цього проводиться аналіз конкурентів та споживачів і
приймаються відповідні рішення щодо подальших дій. Мережа кав’ярень
«Coffee Go» використовує такі PR-технологій: промоут, акції, комунікації через
соціальні мережі.
Рекомендовано для удосконалення PR-технологій використовувати
сучасні засоби комунікацій зі споживачами, поглибити PR-діяльність через
соціальні мережі. Розроблено контент-план для публікацій в соціальній мережі
Instagram, виділено рубрики для подальшого формування тем в публікаціях.
Вважаємо, що реалізація запропонованих заходів призведе до зростання
економічних показників діяльності мережі кав’ярень «Coffee Go», покращить
імідж та репутацію закладу, створить із клієнтів «адвокатів бренду». Filonova V. R. The influence of PR technologies on the activities of the chain of coffee shops " Coffee Go" in Mykolaiv – Qualifying scientific work on manuscript rights. Work for a bachelor’s degree in specialty 241 "Hotel and restaurant business". - Mykolaiv National Agrarian University, Mykolaiv, 2023.In the qualification work, a theoretical generalization of the impact of PR technologies on the activities of the coffee shop chain was carried out. The conceptual-categorical apparatus by topic was studied. Scholars interpret PR activities as aimed at establishing meaningful informational connections between members of the public and society in order to benefit a certain entity. PR activity is related to various processes that take place in society, that is, it is a means of influencing them, a factor of social management in general. The work summarizes that PR technologies are a separate type of communication with the public, which are used to form the image and reputation of the institution; technologies that lead to changes in public opinion. PR technologies are designed to effectively use methods and methods of organizing relations with the public to ensure the realization of the goals and objectives of the business entity. The object of the study is PR activity, which is the main tool for popularizing the Coffee Go chain of coffee shops. The purpose of the qualification work is to research and generalize the theoretical aspects of the impact of PR technologies on the activities of the "Coffee Go" chain of coffee shops and to develop and substantiate specific measures to improve the institution's PR activities. The work uses a set of research methods, including: systemic (when researching the conceptual apparatus regarding the definition and order of application of PR technologies and methodical support of this process); bibliographic approach (studying and processing of scientific works devoted to aspects of the application of PR technologies); methods of analysis (to analyze the activities of the coffee shop chain "Coffee Go", the influence of PR technologies on the attendance of the coffee shop chain); calculation-constructive and graphic (development of the formation and implementation of PR technologies in the chain of coffee shops "Coffee Go"). The chain of coffee shops " Coffee Go" includes 10 locations in the city of Mykolaiv. The opening of each branch is accompanied by the use of PR technologies. The institution has formed a mission and long-term goals. And their implementation includes the use of PR technologies. The created image of the " Coffee Go " network is working successfully, it is important to maintain it at an appropriate level and constantly monitor changes in consumer requests. For this, competitors and consumers are analyzed and appropriate decisions are made regarding further actions. The chain of coffee shops " Coffee Go " uses the following PR technologies: promotion, promotions, communications through social networks. It is recommended to improve PR technologies to use modern means of communication with consumers, to deepen PR activities through social networks. A content plan for publications on the Instagram social network has been developed, headings have been selected for the further formation of topics in publications. We believe that the implementation of the proposed measures will lead to an increase in the economic performance of the " Coffee Go" chain of coffee shops, improve the image and reputation of the establishment, and create "brand advocates" from customers. |
URI: | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15544 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи (Факультет менеджменту) Кваліфікаційні роботи студентів МНАУ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Філонова Вікторія Романівна_пт.pdf | 1,3 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.