Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15548
Назва: Оцінка конкурентоспроможності та формування конкурентних переваг готелю (на прикладі готелю «Radisson Blu Hotel», м.Київ)
Інші назви: Evaluation of the competitiveness and formation of the competitive advantages of the hotel (on the example of the hotel "Radisson Blu Hotel", Kyiv)
Автори: Величко Олена В’ячеславівна, науковий керівник
Velychko Olena, scientific director
Карастан, Д. С.
Karastan, D.
Ключові слова: конкуренція
конкурентоспроможність
конкурентні переваги
конкурентна стратегія розвитку
competition
competitiveness
competitive advantages
competitive development strategy
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Карастан Д. С. Оцінка конкурентоспроможності та формування конкурентних переваг готелю (на прикладі готелю «Radisson Blu Hotel», м.Київ) : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа»; галузь знань – 24 «Сфера обслуговування» / наук. керівник О. В. Величко. Миколаїв : МНАУ, 2023.
Короткий огляд (реферат): Карастан Д.С. Оцінка конкурентоспроможності та формування конкурентних переваг готелю (на прикладі готелю «Radisson Blu Hotel», м.Київ) – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». – Миколаївський національний аграрний університет, Миколаїв, 2023. Розглянуто теоретичні аспекти формування конкурентних переваг підприємств готельної сфери. Наведено методика оцінки конкурентоспроможності готелю. Досліджено сучасний стан конкурентного середовища ринку готельних послуг м. Києва та визначено конкурентну позицію готелю «Radisson Blu Hotel, Kyiv City Centre». Наведено основні ключові фактори успіху та конкурентні переваги готелю. За результатами дослідження зроблені пропозиції щодо визначення цілей подальшого розвитку готелю та обрання конкурентної стратегії розвитку
Karastan D.S. Evaluation of the competitiveness and formation of the competitive advantages of the hotel (on the example of the hotel "Radisson Blu Hotel", Kyiv) - Qualifying research paper with manuscript rights. Work on obtaining a bachelor's degree in specialty 241 "Hotel and restaurant business". - Mykolaiv National Agrarian University, Mykolaiv, 2023. The theoretical aspects of the formation of competitive advantages of enterprises in the hotel sector are considered. The method of evaluating the competitiveness of the hotel is given The current state of the competitive environment of the Kyiv hotel services market was studied and the competitive position of the Radisson Blu Hotel, Kyiv City Center hotel was determined. The main key success factors and competitive advantages of the hotel are given. Based on the results of the research, proposals were made regarding the determination of the goals of the hotel's further development and the selection of a competitive development strategy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15548
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (Факультет менеджменту)
Кваліфікаційні роботи студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карастан Діана Сергіївна_пт.pdf1,9 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.