Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15554
Title: Маркетингова діяльність готелю (на прикладі «Нікотель» м. Миколаїв)
Other Titles: Marketing activity of the hotel (on the example of «Nikotel» in Mykolaiv)
Authors: Червен Іван Іванович, науковий керівник
Cherven Ivan, scientific director
Кравченко, К. Ю.
Kravchenko, K.
Keywords: маркетинг
стратегія
готель
послуга,
споживач
ціна
реклама
менеджмент
конкурентність
рентабельність
marketing
strategy
hotel
service
consumer
price
advertising
management
competitiveness
profitability
Issue Date: 2023
Citation: Кравченко К. Ю. Маркетингова діяльність готелю (на прикладі «Нікотель» м. Миколаїв) : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа»; галузь знань – 24 «Сфера обслуговування» / наук. керівник І. І. Червен. Миколаїв : МНАУ, 2023.
Abstract: Кравченко К. Ю. Маркетингова діяльність готелю (на прикладі «Нікотель» м. Миколаїв) Робота на здобуття освітнього рівня бакалавра за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». – Миколаївський національний аграрний університет, Миколаїв 2023. Фінансовий успіх будь-якого підприємства готельної індустрії передбачає піклування про маркетинг, що в свою чергу орієнтовано на задоволення потреб споживача. Маркетингова діяльність як один з головних напрямків в готельному бізнесі покликана забезпечувати систематичне, стійке, конкурентоспроможне функціонування і розвиток суб'єкта на ринку готельних послуг, враховуючи особливості стану внутрішнього і зовнішнього середовища підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є – розкриття теоретико-методичних аспектів та розробка заходів щодо удосконалення маркетингової діяльності готелю в умовах сучасного ринку. Для досягнення мети у роботі вирішуються наступні завдання: - розкриття сутності і змісту маркетингової діяльності та теоретичних аспектів сучасних стратегій маркетингу; - визначення особливостей маркетингової діяльності в готельноресторанному бізнесі; - здійснення організаційно-економічної характеристики готельного сервісу; - аналіз маркетингової діяльності готелю та особливостей формування його цінової політики; - уточнення цілей розвитку компанії та стратегії маркетингу в готелі; - розроблення заходів розвитку рекламної та цінової політики готелю. В першому розділі проведено аналіз теоретичних основ маркетингової діяльності. У другому розділі кваліфікаційної роботи було визначено, що загрози готелю «Нікотель» створюють переважно фактори зовнішнього середовища, які можна усунути розробкою дієвої маркетингової стратегії. У третьому розділі запропоновано шляхи подальшої діяльності готелю. Об'єктом дослідження кваліфікаційної роботи є – маркетингова діяльність готелю «Нікотель» (м. Миколаїв) У кваліфікаційній роботі використовуються такі методи: системного аналізу (для визначенні сутності і змісту маркетингової діяльності), статистичного і порівняльного аналізу (для здійснення комплексного аналізу маркетингової діяльності готелю «Нікотель»), індукції та дедукції (для розробки заходів розвитку рекламної та цінової політики готелю), наукового узагальнення (для обґрунтуванні результатів дослідження).
K. Y. Kravchenko Marketing activity of the hotel (on the example of «Nikotel» in Mykolaiv) Work on obtaining a bachelor's degree in specialty 241 «Hotel and restaurant business». - Mykolaiv National Agrarian University, Mykolaiv 2023. The financial success of any enterprise in the hotel industry involves taking care of marketing, which in turn is focused on meeting the needs of the consumer. Marketing activity, as one of the main directions in the hotel business, is designed to ensure systematic, stable, competitive functioning and development of the subject in the hotel services market, taking into account the peculiarities of the state of the internal and external environment of the enterprise. The purpose of the qualification work is to reveal the theoretical and methodological aspects and develop measures to improve the marketing activity of the hotel in the conditions of the modern market. To achieve the goal, the following tasks are solved in the work: - disclosure of the essence and content of marketing activities and theoretical aspects of modern marketing strategies; - determination of the peculiarities of marketing activities in the hotel and restaurant business; - implementation of the organizational and economic characteristics of the hotel service; - analysis of the marketing activity of the hotel and the peculiarities of the formation of its price policy; - clarifying the goals of the company's development and marketing strategy in the hotel; - development of measures for the development of the hotel's advertising and price policy. In the first chapter, an analysis of the theoretical foundations of marketing activity was carried out. In the second section of the qualification work, it was determined that threats to the hotel “Nicotel" are created mainly by factors of the external environment, which can be eliminated by developing an effective marketing strategy. In the third section, ways of further operation of the hotel are proposed. The object of the research of the qualification work is the marketing activity of the hotel "Nikotel" (Mykolaiv) The following methods are used in the qualification work: systematic analysis (to determine the essence and content of marketing activities), statistical and comparative analysis (to carry out a comprehensive analysis of the marketing activities of the Nikotel hotel), induction and deduction (to develop measures for the development of the hotel's advertising and pricing policy) , scientific generalization (to substantiate the research results).
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15554
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (Факультет менеджменту)
Кваліфікаційні роботи студентів МНАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кравченко Катерина Юріївна_пт.pdf1,08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.