Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15586
Назва: | Управління персоналом ресторанного закладу в сучасних умовах (на прикладі ресторану «Гавань» м.Славута Шепетовського району Хмельницької області) |
Інші назви: | Personnel management of a restaurant establishment in modern conditions |
Автори: | Банєва Ірина Олексіївна, науковий керівник Baneva Irina, scientific director Лойко, А. С. Loiko, A. |
Ключові слова: | персонал управління персоналом персонал-менеджмент ефективність професійний розвиток навчання мотивація personnel Personnel Management Efficiency professional development training motivation |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Лойко А. С. Управління персоналом ресторанного закладу в сучасних умовах (на прикладі ресторану «Гавань» м.Славута Шепетовського району Хмельницької області) : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа»; галузь знань – 24 «Сфера обслуговування» / наук. керівник І. О. Банєва. Миколаїв : МНАУ, 2023. |
Короткий огляд (реферат): | Лойко А. С. Управління персоналом ресторанного закладу в сучасних
умовах. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису.
Робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра за спеціальністю 241
«Готельно-ресторанна справа». – Миколаївський національний аграрний
університет, Миколаїв, 2023.
У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні основи управління
персоналом ресторанного закладу, а також розроблено рекомендації щодо
удосконалення кадрової політики як основи успішного управління
персоналом. Дослідження було проведено на прикладі ресторану «Гавань» м.
Славута Шепетовського району Хмельницької області.
У першому розділі даної кваліфікаційної роботи було здійснено
вивчення теоретичних аспектів управління персоналом на підприємстві. Була
розглянута сутність та особливості управління персоналом підприємства,
розглянуті принципи і методи управління персоналом на підприємстві, а
також охарактеризовані основні проблеми управління персоналом на
підприємстві.
У другому розділі даної кваліфікаційної роботи був проведений аналіз
системи управління персоналом ресторану «Гавань» в м. Славута. Для цього
в роботі спочатку була наведена загальна характеристика діяльності
ресторану «Гавань», далі було проаналізовано склад та структуру ресторану
«Гавань», а також була надана оцінка ефективності управління персоналом в
ресторані.
У третьому розділі кваліфікаційної роботи були розроблені шляхи
удосконалення управління персоналом в сучасних умовах в ресторані
«Гавань» м. Славута. При цьому були надані пропозиції щодо вирішення
проблемних питань управління персоналом, обґрунтувати організаційні
заходи щодо удосконалення управління персоналом в ресторані «Гавань». Наостанок були надані рекомендації для формування управлінської команди
в ресторані «Гавань».
Проаналізувавши отримані дані, можна прийти до висновку, що рівень
управління персоналом ресторану «Гавань», на думку керівництва, досить
високий. Зробивши висновок, керівництву необхідно і надалі впроваджувати
нові більш ефективні напрямки мотивації персоналу та удосконалення
корпоративного управління, реалізація яких підвисить рівень ефективності
управління рестораном до оптимального.
За рахунок реалізації запропонованих заходів очікується досягнення
позитивного соціального та економічного ефекту. Важливими
нематеріальними результатами можуть стати поліпшення якості
обслуговування клієнтів, процесу адаптації, зміцнення морального клімату в
колективі.
Результати дослідження доповідалися на міжнародних та
всеукраїнських конференціях за результатами яких було опубліковані тези с
загальним обсягом 0.6 умовних друкованих аркушів Loiko A. S. Personnel management of a restaurant establishment in modern conditions. – Qualification scientific work on the rights of a manuscript. Work for a bachelor's degree in specialty 241 «Hotel and restaurant business». – Nikolaev National Agrarian University, Nikolaev, 2023. In the qualification work, the theoretical foundations of Personnel Management of a restaurant institution are studied, as well as recommendations for improving personnel policy as the basis for successful Personnel Management are developed. The study was conducted on the example of the restaurant «Gavan» in Slavuta, Shepetovsky district, Khmelnitsky region. In the first chapter of this qualification work, the theoretical aspects of Personnel Management at the enterprise were studied. The essence and features of Personnel Management of the enterprise were considered, the principles and methods of Personnel Management at the enterprise were considered, and the main problems of Personnel Management at the enterprise were characterized. In the second chapter of this Qualification Work, an analysis of the Personnel Management System of the «Gavan» restaurant in Slavuta was carried out. To do this, the paper first gave a general description of the activities of the «Gavan» restaurant, then analyzed the composition and structure of the «Gavan» restaurant, and also evaluated the effectiveness of Personnel Management in the restaurant. In the third section of the Qualification Work, ways to improve Personnel Management in modern conditions in the «Gavan» restaurant in Slavuta were developed. At the same time, proposals were made to solve problematic issues of Personnel Management, justify organizational measures to improve Personnel Management in the «Gavan» restaurant. Finally, recommendations were given for forming a management team in the «Gavan» restaurant. After analyzing the data used, we can conclude that the level of Personnel Management of the «Gavan» restaurant, according to the management, is quite high. Having concluded, the management needs to continue to introduce new and more effective areas of staff motivation and improvement of corporate governance, the implementation of which will increase the level of efficiency of restaurant management to optimal. A positive social and economic effect is expected to be achieved through the implementation of the proposed measures. Important intangible results can be improving the quality of customer service, the adaptation process, and strengthening the moral climate in the team. The results of the study were presented at international and all-Ukrainian conferences, as a result of which theses were published with a total volume of 0.6 conditional printed sheets |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15586 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи (Факультет менеджменту) Кваліфікаційні роботи студентів МНАУ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лойко Аліна Сергіївна_пт.pdf | 1,02 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.