Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15590
Title: Сучасні клінінгові технології у готельному господарстві (на прикладі готелю «Palace Ukraine» м. Миколаїв)
Other Titles: Modern cleaning technologies in the hotel industry (on the example of the "Palace Ukraine" hotel in Mykolaiv
Authors: Банєва Ірина Олексіївна, науковий керівник
Baneva Irina, scientific director
Москаленко, С. М.
Moskalenko, S.
Keywords: готель
інновації
технології
клінінг
процеси
hotel
innovations
technologies
cleaning
processes
Issue Date: 2023
Citation: Москаленко С. М. Сучасні клінінгові технології у готельному господарстві (на прикладі готелю «Palace Ukraine» м.Миколаїв) : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа»; галузь знань – 24 «Сфера обслуговування» / наук. керівник І. О. Банєва. Миколаїв : МНАУ, 2023.
Abstract: Москаленко С.М. Сучасні клінінгові технології у готельному господарстві (на прикладі готелю «Palace Ukraine» м.Миколаїв. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». – Миколаївський національний аграрний університет, Миколаїв, 2023. Клінінг як сфера діяльності складається з різних аспектів організації роботи, включаючи ефективність використання робочого часу, організацію робочих процесів та оптимізацію використання ресурсів. Дослідження також можуть зосереджуватися на аналізі відносин між різними факторами, які можуть впливати на якість роботи та ефективність клінінгових процесів, такі як тип приміщення, рівень забруднення, технології та обладнання, що використовуються тощо. Науковці також досліджують різні аспекти взаємодії з клієнтами, включаючи вивчення потреб та вимог клієнтів, розробку програм лояльності та рекламних кампаній, а також аналіз задоволеності клієнтів. Організація робочих процесів та планування прибирання є важливим елементом у готельному господарстві, оскільки вона допомагає забезпечити якість та ефективність прибирання, а також забезпечує позитивне враження гостей від перебування в готелі. Окрім технологій та організаційних аспектів, важливо також звертати увагу на екологічний аспект прибирання. У сучасному світі дедалі більше уваги приділяється збереженню довкілля та зменшенню впливу на нього. У зв'язку з цим у готелях все частіше використовуються екологічно чисті засоби для прибирання, які не мають шкідливого впливу на довкілля. Готельний бізнес України має проблеми у сфері гігієни та санітарії. І однією з основних причин є відсутність кваліфікованих кадрів. У всьому світі практика проведення тренінгів для керівників служби хаускіпінгу стала звичною та обов'язковою. Таким чином, забезпечення необхідного рівня чистоти та гігієни в готелях, напевно, один із найвідповідальніших заходів у сфері клінінгу. Не тому, що для готелів існують якісь особливі трудомісткі стандарти прибирання, а тому, що репутація та дохід готелів значною мірою залежить від доглянутого зовнішнього вигляду інтер'єрів та чистоти в приміщеннях. Основні складові клінінгових технологій, що застосовуються в готельному бізнесі, включають в себе: використання спеціалізованих засобів для прибирання, що дозволяють ефективно очищати поверхні від різних забруднень та мікробів; ретельне прибирання номерів, включаючи заміну постільної білизни та рушників, видалення сміття та інше; використання спеціальних пристроїв для прибирання, таких як пилососи, парові мопи, витяжки та інші, які дозволяють більш ефективно очищати різні поверхні; особлива увага до дезінфекції і санітарії. Зокрема, важливо дотримуватись всіх необхідних правил і рекомендацій з протидії COVID-19; забезпечення належного зберігання та обробки засобів прибирання, що допомагає запобігати поширенню інфекцій та забруднення; організація робочого місця клінерів з урахуванням ергономіки та безпеки праці. Сферою діяльності готелю «Palace Ukraine» є надання готельних послуг для тимчасового проживання громадян. Система організації прийому та обслуговування туристів у готелі «Palace Ukraine» працює ефективно. Всі послуги категорії готелю працюють добре. Структура та зміст технічних процесів прийому та розміщення в готелі «Palace Ukraine» визначається через технологічні цикли та технологічні операції. Процес виробництва готельних послуг визначається традиційним гостьовим циклом: прибуття - розміщення - від'їзд. Основні технічні процеси у виробництві готельних послуг, що забезпечують готовність функціонального процесу «розгортання даху», включають основний, обслуговуючий і допоміжний технічні цикли. Важливим технічним контуром є «замкнутий готельний контур прийому та розміщення», який складається з таких технічних циклів:бронювання, прийом житла, оформлення документів, передоплата, надання житла, нічліг, організація виїзду, розрахунок після виїзду. Оцінюючи рівень організації робочих процесів та планування прибирання в готелі «Palace Ukraine» проаналізовано такі ключові фактори як: розробка плану прибирання; ефективність використання ресурів; якість прибирання; професійний підхід. Зелені технології є важливим елементом сталого розвитку та допомагають зменшити вплив готельного бізнесу на довкілля. Для підвищення ефективності використання клінінгових технологій у готельному господарстві доцільно організовувати тренінги та семінари для персоналу, щоб вони могли вивчити нові клінінгові технології, методи та інструменти для покращення якості прибирання та зниження часу на прибирання. Навчання персоналу може допомогти підвищити рівень професійності та знизити кількість помилок у використанні сучасних інструментів, які спрощуватимуть процес прибирання та забезпечуватимуть швидкість та якість роботи.
Moskalenko S.M. Modern cleaning technologies in the hotel industry (on the example of the "Palace Ukraine" hotel in Mykolaiv. – Qualification work on the rights of the manuscript. Qualification work for the Bachelor’s Degree in the specialty 241 "Hotel and restaurant business". – Mykolayiv National Agrarian University, Mykolaiv, 2023. Cleaning as a field of activity consists of various aspects of work organization, including the efficiency of the use of working time, the organization of work processes and the optimization of the use of resources. Research can also focus on analyzing the relationships between various factors that can affect the quality of work and the efficiency of cleaning processes, such as the type of premises, the level of contamination, the technologies and equipment used, etc. Scholars also investigate various aspects of customer interaction, including studying customer needs and requirements, designing loyalty programs and advertising campaigns, and analyzing customer satisfaction. The organization of work processes and cleaning planning is an important element in hotel management, as it helps to ensure the quality and efficiency of cleaning, and also ensures a positive impression of the guests from their stay in the hotel. In addition to technology and organizational aspects, it is also important to pay attention to the ecological aspect of cleaning. In today's world, more and more attention is paid to preserving the environment and reducing the impact on it. In this regard, hotels are increasingly using environmentally friendly cleaning products that do not have a harmful effect on the environment. The hotel business of Ukraine has problems in the field of hygiene and sanitation. And one of the main reasons is the lack of qualified personnel. All over the world, the practice of conducting trainings for managers of the housekeeping service has become common and mandatory. Thus, ensuring the required level of cleanliness and hygiene in hotels is probably one of the most responsible measures in the field of cleaning. Not because there are any special time-consuming cleaning standards for hotels, but because the reputation and income of hotels largely depends on the well-kept appearance of the interiors and the cleanliness of the premises. The main components of cleaning technologies used in the hotel business include: the use of specialized cleaning products that allow you to effectively clean surfaces of various contaminants and microbes; thorough cleaning of rooms, including changing bed linen and towels, removing garbage, etc.; the use of special cleaning devices, such as vacuum cleaners, steam mops, hoods and others, which allow for more effective cleaning of various surfaces; special attention to disinfection and sanitation. In particular, it is important to follow all the necessary rules and recommendations for combating COVID-19; ensuring proper storage and handling of cleaning products, which helps prevent the spread of infections and contamination; organization of the workplace of cleaners taking into account ergonomics and work safety. The sphere of activity of the "Palace Ukraine" hotel is the provision of hotel services for temporary residence of citizens. The system of organizing the reception and service of tourists at the "Palace Ukraine" hotel works efficiently. All services of the hotel category work well. The structure and content of the technical processes of reception and accommodation at the "Palace Ukraine" hotel is determined through technological cycles and technological operations. The process of production of hotel services is determined by the traditional guest cycle: arrival - accommodation - departure. The main technical processes in the production of hotel services, which ensure the readiness of the functional process of "unfolding the roof", include the main, service and auxiliary technical cycles. An important technical circuit is the "closed hotel circuit of reception and accommodation", which consists of the following technical cycles: reservation, reception, processing of documents, prepayment, provision of housing, overnight stay, organization of departure, settlement after departure. Evaluating the level of organization of work processes and cleaning planning at the Palace Ukraine hotel, the following key factors were analyzed: development of the cleaning plan; efficiency of resource use; quality of cleaning; professional approach. Green technologies are an important element of sustainable development and help reduce the impact of the hotel business on the environment. To improve the efficiency of the use of cleaning technologies in the hotel industry, it is advisable to organize trainings and seminars for the staff so that they can learn new cleaning technologies, methods and tools to improve the quality of cleaning and reduce cleaning time. Staff training can help increase the level of professionalism and reduce the number of errors in the use of modern tools that will simplify the cleaning process and ensure speed and quality of work.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15590
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (Факультет менеджменту)
Кваліфікаційні роботи студентів МНАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Москаленко Світлана Максимівна_пт.pdf1,75 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.