Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15592
Назва: | Управління персоналом готельних підприємств на прикладі готелю “De volan boutique hotel” |
Інші назви: | Personnel management of hotel enterprises on the example of the hotel "De volan boutique hotel" |
Автори: | Банєва Ірина Олексіївна, науковий керівник Baneva Irina, scientific director Осійчук, В. В. Osiychuk, V. |
Ключові слова: | готель мотивація персонал управління персоналом стимулювання hotel motivation staff personnel management incentives |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Осійчук В. В. Управління персоналом готельних підприємств на прикладі готелю “De volan boutique hotel” : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа»; галузь знань – 24 «Сфера обслуговування» / наук. керівник І. О. Банєва. Миколаїв : МНАУ, 2023. |
Короткий огляд (реферат): | Осійчук В.В. Управління персоналом готельних підприємств на
прикладі готелю “De volan boutique hotel”. - Кваліфікаційна наукова праця на
правах рукопису.
Робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра за спеціальністю 241
“Готельно - ресторанна справа”. - Миколаївський національний аграрний
університет, Миколаїв 2023.
Кваліфікаційна робота присвячена проблемі управління персоналом в
готелі “De volan boutique hotel”. У роботі визначено проблеми, організацію та
особливості управління персоналом на прикладі готелю “De volan boutique
hotel”. Досліджені загальні сучасні концепції управління персоналом, їх роль
і значення. Наведені нормативні і законодавчі акти, що регулюють
управління персоналом в Україні. Здійснено аналіз матеріальних,
нематеріальних та професійних стимулів, які відображаються на праці
співробітників готелю і їх загальну мотивацію. Проаналізовано важливість
впливу персоналу на сервіс готеля. Були запропоновані рекомендації щодо
поліпшення методів управління персоналом в готелі, також пропозиції для
вдосконалення загальної системи мотивації працівників. Наведені
рекомендації для вирішення головних проблем персоналу в готелі “De volan
boutique hotel”.
У роботі проведений огляд наукової літератури з питань управління
персоналом, що дозволило встановити теоретичну основу дослідження.
У роботі проведено емпіричне дослідження, яке включало анкетування
співробітників готелю “De volan boutique hotel” та аналіз їх відповідей. За
допомоги результатів було виявлено загальну оцінку та настрій
співробітників відносно керівництву і методам управління персоналом в
готелі, на основі яких були запропоновані рекомендації для поліпшення
системи управління персоналом.
Отримані результати вказують на необхідність розробки і поліпшення
системи мотиваційних стимулів, які впливають на роботу персоналу та готелю в цілому; також дослідження показує необхідність у наймі
додаткового персоналу і його навчання. Рекомендації, отримані з даного
дослідження, можуть бути корисними для майбутніх та діючих підприємців,
для керівників готелю “De volan boutique hotel” та працівників готельно -
ресторанної сфери. Osiychuk V.V. Personnel management of hotel enterprises on the example of the hotel "De volan boutique hotel". - Qualification scientific work on the rights of the manuscript. Work for obtaining a bachelor's degree in specialty 241 "Hotel and restaurant business". - Mykolaiv National Agrarian University, Mykolaiv, 2023. The qualification work is devoted to the problem of personnel management in the hotel "De volan boutique hotel". The work consists of three chapters, eleven subsections, conclusions, a list of references, and appendices. The paper defines the problems, organization and features of personnel management on the example of the hotel "De volan boutique hotel". The general modern concepts of human resources management, their role and importance are studied. The normative and legislative acts regulating personnel management in Ukraine are presented. An analysis of material, non-material and professional incentives that affect the work of hotel employees and their overall motivation is carried out. The importance of staff influence on the hotel service is analyzed. Recommendations for improving the methods of personnel management in the hotel have been proposed, as well as suggestions for improving the overall system of employee motivation. Recommendations for solving the main problems of the staff in the hotel "De volan boutique hotel" are given. The paper reviews the scientific literature on human resource management, which allowed to establish the theoretical basis of the study. An empirical study was conducted, which included a questionnaire survey of employees of the hotel "De volan boutique hotel" and analysis of their responses. The results revealed the general assessment and attitude of employees towards the management and methods of personnel management in the hotel, on the basis of which recommendations for improving the personnel management system were proposed. The results obtained indicate the need to develop and improve the system of motivational incentives that affect the work of the staff and the hotel as a whole; the study also shows the need to hire additional staff and train them. The recommendations derived from this study may be useful for future and existing entrepreneurs, for managers of the "De volan boutique hotel" and employees of the hotel and restaurant industry. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15592 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи (Факультет менеджменту) Кваліфікаційні роботи студентів МНАУ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Осійчук Вікторія Віталіївна_пт.pdf | 1,28 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.