Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15631
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorВеличко Олена В’ячеславівна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorVelychko Olena, scientific director-
dc.contributor.authorТимощук, Д. В.-
dc.contributor.authorTymoshchuk, D.-
dc.date.accessioned2023-10-25T05:57:26Z-
dc.date.available2023-10-25T05:57:26Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТимощук Д. В. Система управління якістю послуг готелю (на прикладі готелю «Crystal hotel» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа»; галузь знань – 24 «Сфера обслуговування» / наук. керівник О. В. Величко. Миколаїв : МНАУ, 2023.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15631-
dc.description.abstractРобота на здобуття освітнього ступеня бакалавра за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». – Миколаївський національний аграрний університет, Миколаїв, 2023. Розглянуто теоретико-методичні підходи до управління якістю послуг вв готельному господарстві. Наведено методику оцінки якості готельних послуг. Досліджено сучасний стан системи якості обслуговування в готелі «Crystal hotel». Проаналізовано процес управління якістю обслуговування в готелі. Наведено основні фактори, що впливають на якість надання готельних послуг. За результатами дослідження зроблені пропозиції щодо визначення шляхів впровадження системи управління якістю послуг в закладах готельного господарстваuk_UA
dc.description.abstractWork on obtaining a bachelor's degree in specialty 241 "Hotel and restaurant business". - Mykolaiv National Agrarian University, Mykolaiv, 2023. Theoretical and methodological approaches to managing the quality of services in the hotel industry are considered. The method of evaluating the quality of hotel services is given. The current state of the service quality system at the "Crystal hotel" was studied. The process of managing the quality of service in the hotel is analyzed. The main factors affecting the quality of hotel services are given. Based on the results of the research, proposals were made to determine ways to implement the service quality management system in the hotel industry-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectсистеми оцінки якостіuk_UA
dc.subjectготельна послугаuk_UA
dc.subjectстандарт обслуговуванняuk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.subjectquality assessment systemsuk_UA
dc.subjecthotel serviceuk_UA
dc.subjectservice standarduk_UA
dc.titleСистема управління якістю послуг готелю (на прикладі готелю «Crystal hotel»uk_UA
dc.title.alternativeHotel service quality management system (on the example of the Crystal hotel, Kyiv)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (Факультет менеджменту)
Кваліфікаційні роботи студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тимощук Дмитро Віталійович_пт.pdf2,17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.