Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15631
Title: | Система управління якістю послуг готелю (на прикладі готелю «Crystal hotel» |
Other Titles: | Hotel service quality management system (on the example of the Crystal hotel, Kyiv) |
Authors: | Величко Олена В’ячеславівна, науковий керівник Velychko Olena, scientific director Тимощук, Д. В. Tymoshchuk, D. |
Keywords: | якість системи оцінки якості готельна послуга стандарт обслуговування quality quality assessment systems hotel service service standard |
Issue Date: | 2023 |
Citation: | Тимощук Д. В. Система управління якістю послуг готелю (на прикладі готелю «Crystal hotel» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа»; галузь знань – 24 «Сфера обслуговування» / наук. керівник О. В. Величко. Миколаїв : МНАУ, 2023. |
Abstract: | Робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра за спеціальністю 241
«Готельно-ресторанна справа». – Миколаївський національний аграрний
університет, Миколаїв, 2023.
Розглянуто теоретико-методичні підходи до управління якістю послуг
вв готельному господарстві. Наведено методику оцінки якості готельних
послуг.
Досліджено сучасний стан системи якості обслуговування в готелі
«Crystal hotel». Проаналізовано процес управління якістю обслуговування в
готелі. Наведено основні фактори, що впливають на якість надання
готельних послуг.
За результатами дослідження зроблені пропозиції щодо визначення
шляхів впровадження системи управління якістю послуг в закладах
готельного господарства Work on obtaining a bachelor's degree in specialty 241 "Hotel and restaurant business". - Mykolaiv National Agrarian University, Mykolaiv, 2023. Theoretical and methodological approaches to managing the quality of services in the hotel industry are considered. The method of evaluating the quality of hotel services is given. The current state of the service quality system at the "Crystal hotel" was studied. The process of managing the quality of service in the hotel is analyzed. The main factors affecting the quality of hotel services are given. Based on the results of the research, proposals were made to determine ways to implement the service quality management system in the hotel industry |
URI: | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15631 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи (Факультет менеджменту) Кваліфікаційні роботи студентів МНАУ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Тимощук Дмитро Віталійович_пт.pdf | 2,17 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.