Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15633
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПавлюк Світлана Іванівна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorPavlуuk Svitlana, scientific director-
dc.contributor.authorВінник, Д. Г.-
dc.contributor.authorVinnyk, D.-
dc.date.accessioned2023-10-25T06:13:09Z-
dc.date.available2023-10-25T06:13:09Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВінник Д. Г. Крафтове виробництво та ресторанний бізнес в Україні : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа»; галузь знань – 24 «Сфера обслуговування» / наук. керівник С. І. Павлюк. Миколаїв : МНАУ, 2023.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15633-
dc.description.abstractНині спостерігається поступовий розвиток крафтового виробництва в Україні. У контексті ресторанного бізнесу в Україні, крафтові продукти вже здобули значну популярність. Споживачі все більше цікавляться локальними продуктами з унікальними властивостями. Водночас, бізнесу потрібно прагнути оптимізації, враховуючи конкурентне середовище і вимоги ринку. Практика показує значну взаємодію крафтового виробництва та ресторанного бізнесу в Україні, визначає їх потенціал та перспективи розвитку, що є важливим для розуміння та реалізації можливостей цих галузей в сучасних умовах. Метою даного дослідження є теоретичне обґрунтування крафтового виробництва як сучасного тренду, та формування перспектив його розвитку для потреб ресторанного бізнесу. Об’єктом дослідження є теоретичні та практичні аспекти крафтового виробництва. Предметом дослідження є сукупність загальнотеоретичних питань щодо розвитку крафтового виробництва для потреб ресторанного бізнесу. У першому розділі «Теоретичні аспекти крафтового виробництва як тренду ресторанного бізнесу» розглянуто сутність крафтового виробництва та крафтового продукту; охарактеризовано креативні концепції сучасного ресторанного бізнесу, а також означено сутність та роль операторів крафтового виробництва. У другому розділі «Стан розвитку ринку крафтових продуктів харчування в Україні» здійснено моніторинг сучасного стану ресторанного бізнесу та представлено кращі практики впровадження крафт-трендів. У третьому розділі «Перспективи розвитку крафтового виробництва для потреб ресторанного бізнесу» узагальнено світовий досвід використання крафтового продукту в ресторанному бізнесі, а також представлено потенціал власного крафтового виробництва для ресторанного бізнесу в Україні. За результатами проведеного дослідження зроблено відповідні висновки та надано пропозиції щодо формування перспектив його розвитку для потреб ресторанного бізнесу.uk_UA
dc.description.abstractCurrently, there is a gradual development of craft production in Ukraine. In the context of the restaurant business in Ukraine, craft products have already gained considerable popularity. Consumers are increasingly interested in local products with unique properties. At the same time, businesses need to strive for optimization, taking into account the competitive environment and market requirements. The practice shows a significant interaction of craft production and the restaurant business in Ukraine, determines their potential and development prospects, which is important for understanding and realizing the possibilities of these industries in modern conditions. The purpose of this study is the theoretical substantiation of craft production as a modern trend, and the formation of prospects for its development for the needs of the restaurant business. The object of research is theoretical and practical aspects of craft production. The subject of the study is a set of general theoretical questions regarding the development of craft production for the needs of the restaurant business. The first chapter "Theoretical aspects of craft production as a restaurant business trend" examines the essence of craft production and craft product; creative concepts of the modern restaurant business are characterized, as well as the essence and role of craft production operators are defined. In the second chapter, "The state of development of the craft food market in Ukraine", the current state of the restaurant business is monitored and the best practices for the implementation of craft trends are presented. The third chapter "Prospects for the development of craft production for the needs of the restaurant business" summarizes the world experience of using craft products in the restaurant business, and also presents the potential of own craft production for the restaurant business in Ukraine. Based on the results of the research, relevant conclusions were drawn and suggestions were made regarding the formation of prospects for its development for the needs of the restaurant business.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectкрафтuk_UA
dc.subjectвиробництвоuk_UA
dc.subjectоператор крафтового ринкуuk_UA
dc.subjectунікальністьuk_UA
dc.subjectресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectспівпрацяuk_UA
dc.subjectcraftuk_UA
dc.subjectproductionuk_UA
dc.subjectcraft market operatoruk_UA
dc.subjectuniquenessuk_UA
dc.subjectrestaurant businessuk_UA
dc.subjectcooperationuk_UA
dc.titleКрафтове виробництво та ресторанний бізнес в Україніuk_UA
dc.title.alternativeCraft production and restaurant business in Ukraineuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (Факультет менеджменту)
Кваліфікаційні роботи студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вінник Даніл Геннадійович_пт.pdf467,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.