Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15634
Title: | Маркетингова діяльність готелю (на прикладі готелю «Park House», м. Кривий Ріг Дніпропетровської області) |
Other Titles: | Marketing activity of the hotel (on the example of the “Park House” hotel, Kryvyi Rih, Dnipropetrovsk region |
Authors: | Іваненко Тетяна Яківна, науковий керівник Ivanenko Tetyana, scientific director Задорожня, К. Ю. Zadorozhnya, K. |
Keywords: | маркетингова діяльність обслуговування розміщення стратегія інструменти маркетингової діяльності marketing activity service accommodation strategy tools of marketing activity |
Issue Date: | 2023 |
Citation: | Задорожня К. Ю. Маркетингова діяльність готелю (на прикладі готелю «Park House», м. Кривий Ріг Дніпропетровської області) : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа»; галузь знань – 24 «Сфера обслуговування» / наук. керівник Т. Я. Іваненко. Миколаїв : МНАУ, 2023. |
Abstract: | Задорожня К.Ю. Маркетингова діяльність готелю (на прикладі
готелю «Park House», м. Кривий Ріг Дніпропетровської області).-
Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису.
Робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра за спеціальністю 241
“Готельно - ресторанна справа”. - Миколаївський національний аграрний
університет, Миколаїв 2023.
Кваліфікаційна робота присвячена проблемі маркетингової діяльності
готелю. У роботі визначено проблеми, організацію та особливості
маркетингової діяльності готелю на прикладі готелю «Park House».
У багатьох країнах готелі та підприємства готельного господарства
відіграють важливу роль, надаючи гостям можливості для проведення
ділових зустрічей, конференцій і нарад, а також відпочинку і дозвілля
(розваг). У цьому сенсі готелі є такою ж невід'ємною частиною економіки і
суспільства, як і добре організовані системи транспорту, зв'язку та роздрібної
торгівлі різноманітними товарами і послугами. Використовуючи наявні
можливості, готелі можуть зробити свій внесок у загальне виробництво
товарів і послуг, які складають матеріальний добробут суспільства і держави.
У регіонах, які відвідують іноземні туристи, готелі часто є джерелом
іноземної валюти, а отже, роблять значний внесок у власний платіжний
баланс. У країнах, де експортні можливості обмежені, готелі є одним з
небагатьох джерел надходження іноземної валюти, а тому технології надання
готельних послуг також повинні бути бездоганними.
Маркетингове управління готелем - це процес планування,
впровадження та контролю дій, спрямованих на задоволення потреб та
очікувань клієнтів готелю, забезпечення конкурентоспроможності на ринку
та збільшення прибутковості готелю. Це включає у себе аналіз ринку та
споживачів, розробку маркетингової стратегії, впровадження маркетингових
заходів, контроль та оцінку результатів. Отримані результати вказують на необхідність розробки і поліпшення
системи удосконалення маркетингової діяльності готелю в сучасних умовах. Zadorozhnya K.Yu. Marketing activity of the hotel (on the example of the “Park House” hotel, Kryvyi Rih, Dnipropetrovsk region – Qualification work on the rights of the manuscript. Qualification work for the Bachelor’s Degree in the specialty 241 ”Hotel and restaurant business”. – Mykolayiv National Agrarian University, Mykolaiv, 2023. The qualification work is devoted to the problem of the hotel's marketing activity. The work defines the problems, organization and features of the hotel's marketing activity using the example of the "Park House" hotel. In many countries, hotels and hospitality enterprises play an important role, providing guests with opportunities for business meetings, conferences and meetings, as well as recreation and leisure (entertainment). In this sense, hotels are as integral a part of the economy and society as well-organized systems of transport, communication and retail trade of various goods and services. Using the available opportunities, hotels can contribute to the overall production of goods and services that make up the material well-being of society and the state. In regions frequented by foreign tourists, hotels are often a source of foreign exchange and therefore contribute significantly to their own balance of payments. In countries where export opportunities are limited, hotels are one of the few sources of foreign currency income, and therefore the technology of providing hotel services must also be impeccable. Hotel marketing management is a process of planning, implementation and control of actions aimed at meeting the needs and expectations of hotel customers, ensuring competitiveness in the market and increasing hotel profitability. This includes market and consumer analysis, development of a marketing strategy, implementation of marketing activities, control and evaluation of results. The obtained results indicate the need to develop and improve the system of improving the hotel's marketing activity in modern conditions. |
URI: | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15634 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи (Факультет менеджменту) Кваліфікаційні роботи студентів МНАУ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Задорожня Крістіна Юріївна_пт.pdf | 1,33 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.