Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15635
Title: Конфлікт менеджмент ресторану (на прикладі готельного комплексу «Сhrysomare Вeach Hotel and Resorts», м. Айя –Напа, Республіка Кіпр)
Other Titles: Restaurant management conflict (on the example of the “Сhrysomare Вeach Hotel and Resorts” hotel complex, Ayia Napa, Republic of Cyprus)
Authors: Кушнірук Віктор Степанович, науковий керівник
Kushniruk Viktor, scientific director
Запорожець, В. В.
Zaporozhets, V.
Keywords: менеджмент
конфлікт-менеджмент
готельне господарство
персонал
ресторан
готельний комплекс
management
conflict management
hotel management
staff
restaurant
hotel complex
Issue Date: 2023
Citation: Запорожець В. В. Конфлікт менеджмент ресторану (на прикладі готельного комплексу «Сhrysomare Вeach Hotel and Resorts», м. Айя –Напа, Республіка Кіпр) : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа»; галузь знань – 24 «Сфера обслуговування» / наук. керівник В. С. Кушнірук. Миколаїв : МНАУ, 2023.
Abstract: Запорожець В.В. Конфлікт менеджмент ресторану (на прикладі готельного комплексу «Сhrysomare Вeach Hotel and Resorts», м.Айя –Напа, Республіка Кіпр). – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Робота на здобуття освітнього ступеня бакалавр за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». – Микoлаївcький нацioнальний аграрний унiвeрcитeт. Миколаїв, 2023. Дослідження з конфлікт-менеджменту в готельних господарствах є актуальними, оскільки в готельній індустрії можуть виникати різноманітні конфлікти між співробітниками, клієнтами та управлінням. Ефективне вирішення конфліктів може покращити робочу атмосферу, задоволення клієнтів та загальну продуктивність готелю. Метою кваліфікаційної роботи є комплексне теоретичне обґрунтування конфлікт-менеджменту в готельному господарстві та надання практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності його структури. Об'єктом дослідження є готельний комплекс «Сhrysomare Вeach Hotel and Resorts», м.Айя –Напа, Республіка Кіпр. Предметом дослідження є особливості конфлікт-менеджменту та розробка практичних рекомендацій вдосконалення та підвищення ефективності структури конфлікт-менеджменту в готельному комплексі. У першому розділі «Теоретичні аспекти конфлікт-менеджменту в готельних господарствах» було визначено сутність, структуру та значення конфліктології в господарських підприємствах, виокремлено процеси управління конфліктами на підприємстві, методи та форми; досліджено специфіку форм проявлення управлінських конфліктів. У другому розділі «Дослідницька робота на базі готельного комплексу ««Сhrysomare Вeach Hotel and Resorts», м.Айя –Напа, Республіка Кіпр» надано організаційно-економічну характеристику готельного комплексу; здійснено аналіз результатів дослідження схильності до конфліктів працівників готельного комплексу. У третьому розділі «Розробка пропозицій та заходів щодо вдосконалення та підвищення ефективності структури конфліктменеджменту в готельному комплексі «Сhrysomare Вeach Hotel and Resorts», м.Айя –Напа, Республіка Кіпр» представлені пропозиції впровадження дієвих заходів щодо покращення менеджменту конфліктів на різних рівнях в готельному комплексі; визначено підвищення ефективності та вдосконалення структури та діяльності конфлікт-менеджменту в готельному комплексі.
Zaporozhets V.V. Restaurant management conflict (on the example of the “Сhrysomare Вeach Hotel and Resorts” hotel complex, Ayia Napa, Republic of Cyprus). – Qualification work on the rights of the manuscript. Qualification work for the Bachelor’s Degree in the specialty 241 “Hotel and restaurant business”. – Mykolayiv National Agrarian University, Mykolaiv, 2023. Research on conflict management in the hotel industry is relevant because various conflicts between employees, customers and management staff may arise in the hotel industry. Effective conflict resolution can improve the work environment, customer satisfaction and overall hotel performance. The purpose of the qualification work is a comprehensive theoretical justification of conflict management in the hotel industry and providing practical recommendations for improving the effectiveness of its structure. The object of the study is the “Сhrysomare Вeach Hotel and Resorts” hotel complex, Ayia Napa, Republic of Cyprus. The subject of the study is the peculiarities of conflict management and the development of practical recommendations for improving and increasing the effectiveness of the conflict management structure in the hotel complex. In the first chapter “Theoretical aspects of conflict management in hotel businesses” the essence, structure and meaning of conflictology in business enterprises were defined, the processes of conflict management at the enterprise, methods and forms were singled out; the specifics of the forms of manifestation of managerial conflicts are investigated. In the second chapter “Research work on the basis of the hotel complex “Chrysomare Вeach Hotel and Resorts”, Ayia Napa, Republic of Cyprus” the organizational and economic characteristics of the hotel complex are provided; the analysis of the results of the study of the propensity to conflicts of the employees of the hotel complex was carried out. The third chapter “Development of proposals and measures to improve and increase the effectiveness of the conflict management structure in the “Chrysomare Beach Hotel and Resorts” hotel complex, Ayia Napa, Republic of Cyprus” presents proposals for the implementation of effective measures to improve conflict management at various levels in hotel complex; increasing the efficiency and improving the structure and activity of conflict management in the hotel complex is determined.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15635
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (Факультет менеджменту)
Кваліфікаційні роботи студентів МНАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Запорожець Вікторія Вадимівна_пт.pdf2,03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.