Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15838
Title: Особливості та фактори формування прибутку підприємства
Authors: Олійник, Тетяна Георгіївна, науковий керівник
Oleynik, Tatyana, scientific director
Григор’єв, Д. В.
Keywords: прибуток,
підприємство,
управління фінансами
маркетингові стратегії
ринок товарів та послуг
Issue Date: 2023
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Григор’єв Д. В. Особливості та фактори формування прибутку підприємства // Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : матеріали студентської науково-теоретичної конференції (м. Миколаїв, 22-24 березня 2023 р.) / Факультет менеджменту. Миколаїв : МНАУ, 2023. С. 36-38.
Abstract: В роботі розглянуто особливості формування прибутку підприємства. Досліджено зовнішні та внутрішні фактори, які впливають на формування прибутку основними з яких є: природні умови, державне регулювання цін, ефективне управляння витратами, конкурентне середовище, потреби споживачів.
The article examines the peculiarities of the formation of the company's profit. The external and internal factors that influence the formation of profit are studied, the main ones of which are: natural conditions, state regulation of prices, effective cost management, competitive environment, consumer needs. Key words: profit, enterprise, financial management, marketing strategies, market of goods and services.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15838
Appears in Collections:Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk-tez-24-03-23-men-36-38.pdf256,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.