Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15839
Title: Event-менеджмент як напрям маркетингової діяльності в індустрії гостинності
Authors: Кушнірук Віктор Степанович, науковий керівник
Kushniruk Viktor, scientific director
Гулько, А. В.
Keywords: індустрія гостинності
event-менеджмент
заходи
hospitality industry
event management
events.
Issue Date: 2023
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Гулько А. В. Event-менеджмент як напрям маркетингової діяльності в індустрії гостинності // Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : матеріали студентської науково-теоретичної конференції (м. Миколаїв, 22-24 березня 2023 р.) / Факультет менеджменту. Миколаїв : МНАУ, 2023. С. 38-40.
Abstract: Розкрито значення event-менеджменту як важливої складової маркетингової стратегії в індустрії гостинності, що допомагає залучати нових клієнтів, зберігати існуючих, підвищувати впізнаваність бренду та підвищувати рівень задоволення клієнтів. Він допомагає компаніям привернути увагу клієнтів та забезпечити їхнє задоволення, що в свою чергу допомагає компанії збільшити свій прибуток та підвищити рівень конкурентної здатності.
The value of event management as an important component of marketing strategy in the hospitality industry, which helps to attract new customers, retain existing ones, increase brand recognition and increase customer satisfaction, is revealed. It helps companies attract the attention of customers and ensure their satisfaction, which in turn helps the company to increase its profits and increase its level of competitiveness.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15839
Appears in Collections:Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk-tez-24-03-23-men-38-40.pdf255,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.