Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15869
Title: | Напрямки сприяння розвитку бізнесу в територіальних громадах |
Authors: | Шишпанова, Наталія Олександрівна, науковий керівник Shyshpanova, Nataliya, scientific director Данильчук, Ю. Р. |
Keywords: | територіальні громади мале та середнє підприємництво соціальні виплати субсидії розвиток економіки territorial communities small and medium-sized enterprises social payments subsidies economic development |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Миколаївський національний аграрний університет |
Citation: | Данильчук Ю. Р. Напрямки сприяння розвитку бізнесу в територіальних громадах // Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : матеріали студентської науково-теоретичної конференції (м. Миколаїв, 22-24 березня 2023 р.) / Факультет менеджменту. Миколаїв : МНАУ, 2023. С. 40-43. |
Abstract: | Розглянуто напрямки сприяння розвитку бізнесу в територіальних громадах, питання щодо розпорядження майном, розробки та контролю програм соціально-економічного та культурного розвитку, призначення соціальних виплат та субсидій. Окрема увага приділяється ролі малого та середнього бізнесу в розвитку економіки України. The areas of promoting business development in territorial communities, issues related to property management, development and control of socio-economic and cultural development programs, assignment of social payments and subsidies were reviewed. Particular attention is paid to the role of small and medium-sized businesses in the growth of the Ukrainian economy. |
URI: | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15869 |
Appears in Collections: | Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2023 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
zbirnyk-tez-24-03-23-men-40-43.pdf | 316,15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.