Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15886
Title: Особливості організації маркетингової діяльності готелю
Authors: Іваненко, Тетяна Яківна, науковий керівник
Ivanenko, Tetyana, scientific director
Задорожня, К. Ю
Keywords: маркетингова діяльність готелю
інтернет-маркетинг
якість обслуговування.
marketing activities of the hotel
Internet marketing
quality of service.
Issue Date: 2023
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Задорожня К. Ю. Особливості організації маркетингової діяльності готелю // Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : матеріали студентської науково-теоретичної конференції (м. Миколаїв, 22-24 березня 2023 р.) / Факультет менеджменту. Миколаїв : МНАУ, 2023. С. 65-68.
Abstract: Встановлено, що організація маркетингової діяльності готелю є важливим елементом успішного бізнесу в готельній індустрії. Проаналізовано, що постійний моніторинг та аналіз даних допоможуть готелю зберегти конкурентну перевагу та досягти успіху в своїй діяльності.
It has been established that the organization of marketing activities of the hotel is an important element of successful business in the hotel industry. It has been analyzed that constant monitoring and data analysis will help the hotel maintain its competitive advantage and achieve success in its activities.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15886
Appears in Collections:Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk-tez-24-03-23-men-65-68.pdf313,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.