Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15906
Назва: Особливості проєктування освітнього середовища для майбутніх фахівців аграрної галузі
Інші назви: Peculiarities of designing an educational environment for future specialists in the agricultural industry
Автори: Бацуровська, Ілона Вікторівна
Доценко, Наталія Андріївна
Курепін, Вячеслав Миколайович
Batsurovskaya, Ilona
Kurepin, Vyacheslav
Dotsenko, Nataliya
Ключові слова: Освітнє середовище
аграрна галузь
освітні заклади
ефективне навчання
співпраця з індустрією
Educational environment
agricultural industry
educational institutions
effective training
cooperation with industry
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Бацуровська І. В., Доценко Н. А., Курепін В. М. Особливості проєктування освітнього середовища для майбутніх фахівців аграрної галузі // Цифрова трансформація професійної підготовки фахівців в умовах застосування SMART-освітніх технологій: стан, проблеми, перспективи : матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції (м. Харків, 29-30 листопада 2023 р.) / за заг. ред.: В. М. Нагаєва, Ю. М. Сагачко, О. В. Грідіна. Харків : Комунальне підприємство «Міська друкарня», 2023. С. 11-16.
Короткий огляд (реферат): Сільське господарство і аграрна галузь є важливою складовою економіки багатьох країн. Майбутні фахівці аграрної галузі відіграють ключову роль у забезпеченні продовольчої безпеки та сталого розвитку сільського господарства. Проектування ефективного освітнього середовища для їх підготовки має велике значення. Сучасне сільське господарство дуже залежить від передових технологій, таких як сільськогосподарська механізація, цифрові системи управління господарством, інтернет речей та штучний інтелект. Отже, освітнє середовище для аграрних фахівців повинно враховувати розвиток технологій та надавати можливість студентам вивчати ці нові інновації. Навички роботи з сучасними аграрними технологіями мають бути обов'язковою частиною навчальної програми. Сільське господарство і аграрна галузь є важливою складовою економіки багатьох країн. Майбутні фахівці аграрної галузі відіграють ключову роль у забезпеченні продовольчої безпеки та сталого розвитку сільського господарства. Проектування ефективного освітнього середовища для їх підготовки має велике значення. Сучасне сільське господарство дуже залежить від передових технологій, таких як сільськогосподарська механізація, цифрові системи управління господарством, інтернет речей та штучний інтелект. Отже, освітнє середовище для аграрних фахівців повинно враховувати розвиток технологій та надавати можливість студентам вивчати ці нові інновації. Навички роботи з сучасними аграрними технологіями мають бути обов'язковою частиною навчальної програми.
Agriculture and the agricultural sector are an important component of the economy of many countries. Future experts in the agricultural sector play a key role in ensuring food security and sustainable development of agriculture. Designing an effective educational environment for their training is of great importance. Modern agriculture is highly dependent on advanced technologies such as agricultural mechanization, digital farm management systems, the Internet of Things, and artificial intelligence. Therefore, the educational environment for agricultural professionals should take into account the development of technologies and provide opportunities for students to study these new innovations. Skills of working with modern agricultural technologies should be a mandatory part of the curriculum. Agriculture and the agricultural sector are an important component of the economy of many countries. Future experts in the agricultural sector play a key role in ensuring food security and sustainable development of agriculture. Designing an effective educational environment for their training is of great importance. Modern agriculture is highly dependent on advanced technologies such as agricultural mechanization, digital farm management systems, the Internet of Things, and artificial intelligence. Therefore, the educational environment for agricultural professionals should take into account the development of technologies and provide opportunities for students to study these new innovations. Skills of working with modern agricultural technologies should be a mandatory part of the curriculum
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15906
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матеріали конференції (29-30.11.2023р.)-12-17.pdf177,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.