Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15921
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГригор’єв, Д. В.-
dc.contributor.authorПавлюк, Світлана Іванівна-
dc.contributor.authorPavlуuk, Svitlana-
dc.date.accessioned2023-12-04T09:00:38Z-
dc.date.available2023-12-04T09:00:38Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГригор’єв Д. В., Павлюк С. І. Маркетингова стратегія як інструмент підвищення якості обслуговування та задоволеності туристів // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : зб. тез доповідей І Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків , 14-15 листопада 2023 року). Частина 1. Харків : НТУ «Харківський політехнічний інститут», 2023. С. 308-309.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15921-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleМаркетингова стратегія як інструмент підвищення якості обслуговування та задоволеності туристівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
harkiv-14-15-list-2023-309-310.pdf712,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.