Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15921
Title: Маркетингова стратегія як інструмент підвищення якості обслуговування та задоволеності туристів
Authors: Григор’єв, Д. В.
Павлюк, Світлана Іванівна
Pavlуuk, Svitlana
Issue Date: 2023
Citation: Григор’єв Д. В., Павлюк С. І. Маркетингова стратегія як інструмент підвищення якості обслуговування та задоволеності туристів // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : зб. тез доповідей І Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків , 14-15 листопада 2023 року). Частина 1. Харків : НТУ «Харківський політехнічний інститут», 2023. С. 308-309.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15921
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
harkiv-14-15-list-2023-309-310.pdf712,34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.